Jump to content

Opstart probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist San Andreas geinstalleerd.

Direct X 9.0 heb ik ook geinstalleerd.

Maar als ik op de snelkoppeling klik krijg ik dat opstart schermpje, Als ik op 'Play Gta San Andreas' klik gebeurt er gwn helemaal niks.

Ik zie wel een cd'tje bij me muis maar hij doet daarna gewoon niks.

Tommy-Vercetti

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je wel games for windows, Omdat ik dat niet had had ik vergelijkbare problemen met gta 4.

Bewerkt: door elileone
Geplaatst:

Heb je wel games for windows, Omdat ik dat niet had had ik vergelijkbare problemen met gta 4.

Heb je wel games for windows? Deze zin snap ik dus niet.

Geplaatst:

Dit gaat niet over Iv maar over SA en daat heb je geen game for windows bij nodig.

Heb je het al geprobeert om via de Snelkoppeling op te starten? want bij mij doet hij het via de Autorun ook niet bij een snelkoppeling wel.

Geplaatst:

Dit gaat niet over Iv maar over SA en daat heb je geen game for windows bij nodig.

Heb je het al geprobeert om via de Snelkoppeling op te starten? want bij mij doet hij het via de Autorun ook niet bij een snelkoppeling wel.

Snelkoppeling heb ik ook al geprobeerd ;)

Geplaatst:

Dus je krijgt GEEN error als ik het goed begrijp.

Mss kan je crack proberen.

Nee ik krijg geen Error.

En wat bedoel je precies met een Crack :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Een crack heb ik ook al geprobeerd.

Niks anders?

hoi, indien je cd nieuw is en zo goed als onbeschadigd zal hij normaal moeten werken wilt u even naar deze site gaan en dan grand theft auto san andreas

selecter. en laat de scan lopen stuur u mij dan even de resultaten of meestal zegt ie zelf als ie iets niet goed vind waardoor ie niet werkt

link: http://svc.systemreq...tslab.com/CYRI/

hopelijk is het probleem dan verholpen

is ie wel legaal gekocht als u hem heeft gedownload mogen wij op het forum geen techniese informatie aan u geven.

hierbij indien ie iligaal is zullen wij niks tegen u doen maar moet u het buiten ons forum uitzoeken, aangezien ie normaal een fout moet aangeven.

ramakers.

Bewerkt: door RAMAKERS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...