Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik heb zojuist San Andreas geinstalleerd. Direct X 9.0 heb ik ook geinstalleerd. Maar als ik op de snelkoppeling klik krijg ik dat opstart schermpje, Als ik op 'Play Gta San Andreas' klik gebeurt er gwn helemaal niks. Ik zie wel een cd'tje bij me muis maar hij doet daarna gewoon niks. Tommy-Vercetti Reageren
elileone Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Heb je wel games for windows, Omdat ik dat niet had had ik vergelijkbare problemen met gta 4. Bewerkt: 20 augustus 2010 door elileone Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Heb je wel games for windows, Omdat ik dat niet had had ik vergelijkbare problemen met gta 4. Heb je wel games for windows? Deze zin snap ik dus niet. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Heb je wel games for windows, Omdat ik dat niet had had ik vergelijkbare problemen met gta 4. Dit gaat niet over Iv maar over SA en daat heb je geen game for windows bij nodig. Heb je het al geprobeert om via de Snelkoppeling op te starten? want bij mij doet hij het via de Autorun ook niet bij een snelkoppeling wel. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Heb je wel games for windows, Omdat ik dat niet had had ik vergelijkbare problemen met gta 4. Dit gaat niet over Iv maar over SA en daat heb je geen game for windows bij nodig. Heb je het al geprobeert om via de Snelkoppeling op te starten? want bij mij doet hij het via de Autorun ook niet bij een snelkoppeling wel. Snelkoppeling heb ik ook al geprobeerd Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 misschien als administrator uitvoeren? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Dus je krijgt GEEN error als ik het goed begrijp. Mss kan je crack proberen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Dus je krijgt GEEN error als ik het goed begrijp. Mss kan je crack proberen. Nee ik krijg geen Error. En wat bedoel je precies met een Crack Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Een crack heb ik ook al geprobeerd. Niks anders? Reageren
Dylann. Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) als Administrator uitvoeren? oh dit is al gezegt my wrong Bewerkt: 26 augustus 2010 door Dylann. Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) Een crack heb ik ook al geprobeerd. Niks anders? hoi, indien je cd nieuw is en zo goed als onbeschadigd zal hij normaal moeten werken wilt u even naar deze site gaan en dan grand theft auto san andreas selecter. en laat de scan lopen stuur u mij dan even de resultaten of meestal zegt ie zelf als ie iets niet goed vind waardoor ie niet werkt link: http://svc.systemreq...tslab.com/CYRI/ hopelijk is het probleem dan verholpen is ie wel legaal gekocht als u hem heeft gedownload mogen wij op het forum geen techniese informatie aan u geven. hierbij indien ie iligaal is zullen wij niks tegen u doen maar moet u het buiten ons forum uitzoeken, aangezien ie normaal een fout moet aangeven. ramakers. Bewerkt: 2 september 2010 door RAMAKERS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.