GwnHugo Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Download Installeren: 1. Pak het bestand uit. 2. Klik met je rechtermuisknop op install en klik op ''installeren''. 3. Ga naar je configuratiescherm en verander je cursor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Ze zijn alleen voor XP en er staat nergens een knop installeren. Bewerkt: 20 augustus 2010 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Als het goed is kan je ze wel handmatig installeren bij vista en 7. Maar ik zal wel even kijken wat ik er verder aan kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Netjes! Heb hem net handmatig geïnstalleerd. KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) Ik snap ook niet echt hoe je ze installeert. EDIT: Ik heb ze ook. Mooi gedaan. Bewerkt: 22 augustus 2010 door .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.