martenb95 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 hallo ik ben van plan gta 4 te gaan kopen voor mijn pc (Acer Aspire 7530) ik heb gta sa al voor mijn pc maar het beeld is niet bepaald mooi. op mijn pc staat (Nvidia GeForce 9100m G)mijn vraag is kan ik gta 4 spelen met normaal beeld niet dat het beeld traag is? >>> Door Jacky-2007: Topic verplaatst, past hier beter. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 simpel antwoord, nee. Had je trouwens zelf ook wel bedenken, als SA er al niet fatsoenlijk uitziet en GTA4 dan 10 keer zwaarder is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Je kan maybe proberen om je beeldschermresolutie aan te passen. Maar ik denk niet dat dat helpt omdat je bij SA ook slecht beeld hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martenb95 Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 oké bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Ja kan het ook testen op deze site: Klik Bewerkt: 26 augustus 2010 door aelias Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Ja kan het ook testen op deze site: Klik Neen, die site lijdt je alleen maar om de tuin. Zo zou die bijvoorbeeld zeggen dat de TS zijn videokaart (9100M GS) GTA IV aankan, terwijl die dat niet kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.