Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Beste gtaforum leden, Ik heb zoals de titel het zegt, installatieproblemen met gta4. Ik zal moeten beginnen bij het begin om zeer duidelijk te zijn. Een paar jaren geleden, had ik nog een andere, zwakkere computer die niet sterk genoeg was voor gta4. Maar dat wist ik niet. Voor kerstmis had ik dan gta4 voor de PC gekocht. En dan ook geinstalleerd. Alles liep perfect, tot het einde. Als ik wou spelen, stond er: "FATAL ERROR". Een paar maanden later kocht ik een nieuwe PC. Diegene die ik nu nog heb. En die is wel krachtig genoeg voor gta4. Dus ik had toen dat spel nog eens geinstalleerd, maar op deze computer. Ik denk dat toen alleen rockstar games social club werd geinstalleerd. Want als ik toen daarop ging, ging ik dus op het programma rockstar games social club. Toen klikte ik in het hoofdmenu daar op start, en er kwam gewoon een fotosessie van de personages van het spel. Later had game mania (de winkel waar ik het gekocht had), gezegd dat er een kopie-beveiliging was op dat spel dat je het maar 1 keer kan installeren. Ik heb het doosje en de discs dan uiteindelijk weggegooid. Een paar dagen geleden had ik in game mania nog eens gta4 gekocht. Ik stak dan disc 1 in mijn computer. En dan kwam ik uit op een onleesbaar Chinees tabblad. Met 2 balkjes. Ik ontdekte dat het rechtse "quit" was. Later klikte ik op het linkse en ik kwam uit op rockstar games social club. Ik klikte op play en ik kwam weer op het programma rockstar games social club. Ik klikte op start in dat menu en ik kwam zoals vroeger, terug op die fotosessie. Wat moet ik nu doen om gta4 te kunnen spelen? Bewerkt: 20 augustus 2010 door Edegem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Vertel is wat voor probleem je nu krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Post eerst de specs van je pc maar. En die fotosessie is totaal normaal. Dat betekent dat je spel aan het laden is. En Game Mania heeft je opgelicht, je hoefde het spel niet weg te gooien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Post eerst de specs van je pc maar. En die fotosessie is totaal normaal. Dat betekent dat je spel aan het laden is. En Game Mania heeft je opgelicht, je hoefde het spel niet weg te gooien... wat zijn specs? Is dat hoe krachtig je pc is? Mijn pc is sterk genoeg voor voor gta4. Dat hebben ze gezegd in de computerwinkel waar ik deze computer heb gekocht. En de game mania heeft niet gezegd dat ik het spel moest weggooien. Ik heb dat zelf gewoon gedaan. Ze hebben gewoon gezegd dat je dat spel maar 1 keer kan installeren. En die fotosessie stopt trouwens niet. Mijn pc is dan zelfs niets aan het doen. Vertel is wat voor probleem je nu krijgt. Hetzelfde probleem dat ik vertel in mijn uitleg vanaf de tweede allinea. Bewerkt: 20 augustus 2010 door Edegem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 En wat bedoel je met fotosessie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Post eerst de specs van je pc maar. En die fotosessie is totaal normaal. Dat betekent dat je spel aan het laden is. En Game Mania heeft je opgelicht, je hoefde het spel niet weg te gooien... wat zijn specs? Is dat hoe krachtig je pc is? Mijn pc is sterk genoeg voor voor gta4. Dat hebben ze gezegd in de computerwinkel waar ik deze computer heb gekocht. En de game mania heeft niet gezegd dat ik het spel moest weggooien. Ik heb dat zelf gewoon gedaan. Ze hebben gewoon gezegd dat je dat spel maar 1 keer kan installeren. En die fotosessie stopt trouwens niet. Mijn pc is dan zelfs niets aan het doen. Ow je hebt naar de verkopers geluistert die helemaal niks van pc's afweten? Goed idee, nu weet ik al vrijwel zeker dat hij niet voldoet. Je spel kan je gewoon voor een ongelimiteerd aantal keren installeren, dus je hebt 30 euro verspilt. Je kunt je pc specs bekijken door een tool zoals Flitskikkers info-tool, plaats deze ook hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Hier kan je Flitskikker Info-tool hier vinden, Klik Hier! Bewerkt: 20 augustus 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Ow je hebt naar de verkopers geluistert die helemaal niks van pc's afweten? Goed idee, nu weet ik al vrijwel zeker dat hij niet voldoet. Je spel kan je gewoon voor een ongelimiteerd aantal keren installeren, dus je hebt 30 euro verspilt. Je kunt je pc specs bekijken door een tool zoals Flitskikkers info-tool, plaats deze ook hier Toen ik deze pc had gekocht hadden de verkopers gezegd dat je gta4 erop kan spelen. En ik weet niet wat je bedoelt, maar verkopers in een computerwinkel weten volgens mij wel veel van een pc af. Trouwens die pc(die ik nu heb) heeft €1200 gekost. En de 29 jarige vriend van mijn 26 jarige zus is een expert in computers. En die weet ook dat mijn pc gta4 aankan. En ook de verkopers van game mania weten wel genoeg van pc's af. Rockstar games heeft ervoor gezorgd dat je gta4 maar 1 keer kan installeren. Dat is een beveiliging tegen het kopiëren van dat spel. Ook vind ik het zéér onvriendelijk van jou dat je niet op mijn vraag hebt geantwoord. Ik heb gevraagd wat specs zijn. En jij schrijf gewoon verder een uitleg met dat woord alsof ik het weet. En kan iemand nu gewoon uitleggen wat ik moet doen op het spel te kunnen spelen? Bewerkt: 20 augustus 2010 door Edegem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 de specificaties zijn welke hardware er in je pc zit. en een pc van 1200 euro zegt nog niks. Dus als je die specificaties nou gewoon wilt plaatsen, maakt het voor iedereen een stuk makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik zou GTA IV eens updaten met de laatste patch. Dit is geen onbekend probleem, patchen wil vaak helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 de specificaties zijn welke hardware er in je pc zit. en een pc van 1200 euro zegt nog niks. Dus als je die specificaties nou gewoon wilt plaatsen, maakt het voor iedereen een stuk makkelijker Ik ben geen expert zoals jij. Ik weet hier niets van. Ik weet ook niet hoe je die "specificaties" hier moet plaatsen. Het enige dat ik trouwens moet weten is hoe ik gta4 nu kan spelen op mijn computer. En als jullie meer informatie nodig hebben om mij te kunnen helpen, zeg dan niet alleen wat ik moet doen, maar ook hoe ik dat moet doen. Met een uitgebreide uitleg zoals ik heb gedaan als 1ste reactie van dit onderwerp. Anders begrijp ik niets van wat jullie zeggen. Zeg hoe ik mijn specs hier kan laten zien en zeg hoe je de laatste patch ofzoiets update. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Je probeert het niet, zoekt zelf niks en voert zelf geen reet uit, het is wel de bedoeling dat je er zelf ook wat voor doet Hier kan je Flitskikker Info-tool hier vinden, Klik Hier! Ik zou GTA IV eens updaten met de laatste patch. Dit is geen onbekend probleem, patchen wil vaak helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik ben geen expert zoals jij. Ik weet hier niets van. Ik weet ook niet hoe je die "specificaties" hier moet plaatsen. Het enige dat ik trouwens moet weten is hoe ik gta4 nu kan spelen op mijn computer. En als jullie meer informatie nodig hebben om mij te kunnen helpen, zeg dan niet alleen wat ik moet doen, maar ook hoe ik dat moet doen. Met een uitgebreide uitleg zoals ik heb gedaan als 1ste reactie van dit onderwerp. Anders begrijp ik niets van wat jullie zeggen. Zeg hoe ik mijn specs hier kan laten zien en zeg hoe je de laatste patch ofzoiets update. Download de patch van Rockstargames en installeer deze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 En als het na het updaten nog niet werkt gebruik dan de Flitskikker Infotool om de specificaties (de hardware die in je pc zit (dat ding wat lawaai maakt)) te achterhalen en hier neer te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 (bewerkt) oké jullie zijn niet erg duidelijk. Op welke site moet je de laatste patch downloaden? In ieder geval, ik denk dat dit mijn specs zijn: Rapport van user's computer Uitgevoerd op 21/08/2010, 15:24:44 Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: HP-Pavilion - Computermodel: NQ958AA-B14 m9680be - Computernaam: PC_VAN_USER (in werkgroep WORKGROUP) - Systeemtype: x64 (64-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: PEGATRON CORPORATION - Model: TRUCKEE - BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. - BIOS Model: BIOS Date: 04/07/09 12:19:11 Ver: 5.09, versie 5.09 - Aansluitingen: PCIEx16_1 (Gebruikt), PCIEx16_2 (Vrij), PCIEx4 (Gebruikt), PCIEx1 (Gebruikt) - Poorten: J2A2 (USB), J2A2 (USB), J3A1 (FireWire), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J4A1 (8251 Compatibel), J4A1 (8251 Compatibel), J5A1 (USB), J5A1 (USB), J5A1 (Netwerk), FRONT PNL (Geen), System FAN (Geen), CPU FAN (Geen), FNT USB (Geen), FP AUD (Geen), CONFIG (Geen), MAIN POWER (Geen), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz (Octa Core) - Kloksnelheid: 1600 MHz - Socket & Cache(s): CPU 1, 1024 KB L2 Cache, 8192 KB L3 Cache Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 6134 MB RAM - Type(s): 2048 MB RAM (DDR3-1066 PC3-8500 533 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR3-1066 PC3-8500 533 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR3-1066 PC3-8500 533 MHz, DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:) - Grootte: 931,51 GB (916,73 GB (C:) + 14,78 GB (D:) ) - Vrije ruimte: 662,82 GB (661,23 GB (C:) + 1,59 GB (D:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf - Model(len): C: WDC WD10EADS-65L5B1 SCSI, D: Generic USB SD Reader USB Device USB, E: hp BD-RE BH20L, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Generic USB-audio) - Model: USB-audioapparaat Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce GT 120 - Beeldprocessor: GeForce GT 120 (0x0646) - Geheugengrootte: 1024 MB VRAM - Stuurprogramma: nvd3dum,nvd3dumx.dll,nvwgf2um, nvwgf2umx.dll, versie 7.15.11.7869 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Algemeen PnP-beeldscherm - Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA) - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Muis ¯¯¯¯ - Fabrikant: Microsoft - Model: HID-compliant muis - Aantal knoppen: 2 - Aansluiting: USB Toetsenbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord - Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) - Functietoetsen: 12 Netwerkkaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model(len): Intel® 82567V-2 Gigabit Network Connection (Ethernet 802.3), 802.11n Wireless PCI Express Card LAN Adapter (Ethernet 802.3) - Adressen: IP: 213.118.89.226, MAC: 00:24:8C:91:67:96, DHCP: 195.130.137.3 & IP: 213.118.90.123, MAC: 00:22:5F:88:15:23, DHCP: 195.130.137.3 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 10.1 Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft® Windows Vista Home Premium - Versie: 6.0.6002 - Service Pack: Service Pack 2 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool Bewerkt: 21 augustus 2010 door Edegem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.