Jump to content

Ik heb een groot installatieprobleem met gta4


Edegem

Recommended Posts

Hoppa. Je grafische kaart is een rebranded 9500GT, welke, helaas voor jou, niet genoeg kracht heeft voor GTA IV. Weer een klassiek voorbeeld van oplichting bij een OEM pc.

Conclusie; je pc is niet krachtig genoeg.

Kan ik dan een betere grafische kaart kopen ofzo? Of is dat onmogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb bij social club, bij options de screen resolution op het laagste gezet en ook die dingen met low, medium en high.

Dan heb ik op start gedrukt. Dan kwam die fotosessie, maar nu weet ik dat dat wilt zeggen dat mijn spel aan het laden is. En uiteindelijk begon het spel. In ieder geval bedankt voor de hulp van iedereen! Maar niet van Hayte. Want hij heeft gelogen. Hij heeft gezegd dat mijn pc niet krachtig genoeg is om het spel te kunnen spelen en mijn pc is WEL krachtig genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij social club, bij options de screen resolution op het laagste gezet en ook die dingen met low, medium en high.

Dan heb ik op start gedrukt. Dan kwam die fotosessie, maar nu weet ik dat dat wilt zeggen dat mijn spel aan het laden is. En uiteindelijk begon het spel. In ieder geval bedankt voor de hulp van iedereen! Maar niet van Hayte. Want hij heeft gelogen. Hij heeft gezegd dat mijn pc niet krachtig genoeg is om het spel te kunnen spelen en mijn pc is WEL krachtig genoeg.

Leuk hoor, maar die 9500GT kan GTA 4 niet hoger aan dan Low en dat ziet eruit als duplo. En Hayte verteld dus gewoon de waarheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij het speelbaar vind, gefeliciteerd voor jou, maar zoals ik al heb gezegd, wij op dit forum vinden iets pas speelbaar bij een fps tussen de 30-40. En ik kan garanderen dat jij dat niet haalt.

Toch wel. Mijn fps is meestal tussen 30 en 35.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...