Hayte Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Hoppa. Je grafische kaart is een rebranded 9500GT, welke, helaas voor jou, niet genoeg kracht heeft voor GTA IV. Weer een klassiek voorbeeld van oplichting bij een OEM pc. Conclusie; je pc is niet krachtig genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Hoppa. Je grafische kaart is een rebranded 9500GT, welke, helaas voor jou, niet genoeg kracht heeft voor GTA IV. Weer een klassiek voorbeeld van oplichting bij een OEM pc. Conclusie; je pc is niet krachtig genoeg. Kan ik dan een betere grafische kaart kopen ofzo? Of is dat onmogelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Alles is mogelijk. Met wat beperkingen. Wat is je budget? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Alles is mogelijk. Met wat beperkingen. Wat is je budget? Sorry, maar die vraag beantwoord ik niet. Dat is te persoonlijk. Welke grafische kaart raad je me aan om te kopen? En hoeveel kost die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Ik hoefde niet je dagelijkse uitgave, ik wou gewoon weten hoeveel je van plan was om eruit te geven xD Maar ik raad een ATi Radeon HD5870 aan, voor die processor. Zoals deze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Heel erg bedankt voor de informatie. Maar ik ga die videokaart nog niet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Die 'fotosessie' zoals jij het noemt geeft gewoon aan dat GTA IV . Heb gewoon wat geduld. Een GT120 zou in principe ook krachtig genoeg moeten zijn om op low of medium te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Een GT120 is een 9500GT welke, zover ik weet, zwakker is dan een 7900 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb bij social club, bij options de screen resolution op het laagste gezet en ook die dingen met low, medium en high. Dan heb ik op start gedrukt. Dan kwam die fotosessie, maar nu weet ik dat dat wilt zeggen dat mijn spel aan het laden is. En uiteindelijk begon het spel. In ieder geval bedankt voor de hulp van iedereen! Maar niet van Hayte. Want hij heeft gelogen. Hij heeft gezegd dat mijn pc niet krachtig genoeg is om het spel te kunnen spelen en mijn pc is WEL krachtig genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb bij social club, bij options de screen resolution op het laagste gezet en ook die dingen met low, medium en high. Dan heb ik op start gedrukt. Dan kwam die fotosessie, maar nu weet ik dat dat wilt zeggen dat mijn spel aan het laden is. En uiteindelijk begon het spel. In ieder geval bedankt voor de hulp van iedereen! Maar niet van Hayte. Want hij heeft gelogen. Hij heeft gezegd dat mijn pc niet krachtig genoeg is om het spel te kunnen spelen en mijn pc is WEL krachtig genoeg. Leuk hoor, maar die 9500GT kan GTA 4 niet hoger aan dan Low en dat ziet eruit als duplo. En Hayte verteld dus gewoon de waarheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Met speelbaar bedoelen wij minstens een fps (=frames per second) van 30-40 (voor een free roamer). En ik kan je garanderen dat jij dat niet haalt. Als jij dat speelbaar vindt, hoera voor jou, maar waarom zou ik liegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Mijn fps zijn oke. En de graphics ook. Als je zegt dat mijn pc niet krachtig genoeg is voor zeer goede graphics in gta4, dan lieg je niet. Als je zegt dat mijn pc niet krachtig genoeg is voor gta4, dan lieg je wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Als jij het speelbaar vind, gefeliciteerd voor jou, maar zoals ik al heb gezegd, wij op dit forum vinden iets pas speelbaar bij een fps tussen de 30-40. En ik kan garanderen dat jij dat niet haalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Als jij het speelbaar vind, gefeliciteerd voor jou, maar zoals ik al heb gezegd, wij op dit forum vinden iets pas speelbaar bij een fps tussen de 30-40. En ik kan garanderen dat jij dat niet haalt. Toch wel. Mijn fps is meestal tussen 30 en 35. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.