Indycar series Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik wil een nieuw beeldscherm nemen, dat heeft een aantal redenen: Dit beeldscherm dat ik nu gebruik is al een aantal jaartjes oud(5 á 6, was volgens mijn ouders een van de nieuwste type beeldscherm die er was, een plat beeldscherm). Ik zie rare strepen door het beeld(Soort schokken, heb ik pas sinds mijn gebruik van de nieuwe PC). Oud beeldscherm is ook erg klein, ik wil wel wat groter. Voor rede 2, ik denk dat het aan de bekabeling ligt. Ik moest namelijk een soort omzetter kopen om zo beeld te krijgen op mijn beeldscherm. Die moest ik achterin mijn PC zetten en vastdraaien, en daar moest mijn beeldschermkabel weer in. Ik ga proberen uit te zoeken hoe dat heet. Ik heb nu dit beeldscherm, is het een goed beeldscherm? Ik ben namelijk wel een fan van Ferrari's, dus lijkt me wel leuk om dat in de vorm van een beeldscherm te hebben. Ik wil daarom dus geen aanbevelingen voor andere beeldschermen, maar zou dit een goed beeldscherm zijn? Groetjes, Indycar series Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Prima scherm, doet wat het doen moet maar ook niet meer dan dat. En je betaald waarschijnlijk extra omdat er een Ferrari logo op zit, je kan net zo goed een sticker regelen en die op het beeldscherm plakken. Converter van DVI naar VGA bedoel je waarschijnlijk. Dat kan het probleem niet zijn, die dingen verbinden alleen wat draadjes door. Het zal dan eerder je kabel zijn, of het beeldscherm is gewoon gaar. Bewerkt: 20 augustus 2010 door Galiorix Reageren
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Acer staat niet bepaald bekend als de beste scherm fabrikant ding maker, ik zou kijken in de richting van Samsung of Iiyaiets. Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Acer staat niet bepaald bekend als de beste scherm fabrikant ding maker, ik zou kijken in de richting van Samsung of Iiyaiets. van Iiyaiets heb ik nog nooit gehoort.. bedoel je niet iiyama? dat merk ken ik wel en is een heel goed merk Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Acer heeft juist wél een goede reputatie als het om schermen gaat. De kant en klaar PC's en laptops van Acer laten vaak te wensen over, maar hun beeldschermen zijn van goede kwaliteit. Ik heb zelf lange tijd een Acer scherm gehad en op kantoor staan er nog eens 4. Nooit een probleem mee gehad en dat terwijl ze al zeker 2 en een half jaar mee gaan. Het kan toeval zijn natuurlijk, maar over het algemeen lees ik louter positieve reviews van Acer schermen. Fijt blijft wel dat je in dit geval extra geld betaald voor het Ferrari logo. Dat is iets wat je natuurlijk helemaal zelf moet weten overigens. Ik geef het alleen maar aan. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik heb juist slechte ervaringen met Acer schermen (wat wel meerderen met mijn scherm hadden), terwijl ik nooit problemen heb gehad met Acer desktops (wel laptops). Maar, voor dat je een nieuw scherm koopt, zou ik eerst proberen uit te vinden wat het probleem is met je huidige scherm. Of het echt aan het scherm ligt, of aan de kabel o.i.d. Reageren
Indycar series Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Acer heeft juist wél een goede reputatie als het om schermen gaat. De kant en klaar PC's en laptops van Acer laten vaak te wensen over, maar hun beeldschermen zijn van goede kwaliteit. Ik heb zelf lange tijd een Acer scherm gehad en op kantoor staan er nog eens 4. Nooit een probleem mee gehad en dat terwijl ze al zeker 2 en een half jaar mee gaan. Het kan toeval zijn natuurlijk, maar over het algemeen lees ik louter positieve reviews van Acer schermen. Feit blijft wel dat je in dit geval extra geld betaald voor het Ferrari logo. Dat is iets wat je natuurlijk helemaal zelf moet weten overigens. Ik geef het alleen maar aan. Maakt niet uit dat ik voor dat ene logo'tje wat extra betaal. Het is een 22 Inch en ik heb nog niet veel (goede) beeldschermen gevonden die voor ongeveer die prijs te vinden zijn. En ik ben wel een Ferrari fan, dus is het wel leuk om een beeldscherm te hebben met daarop een Ferrari Logo Ik heb dat schokkerig beeld eigenlijk alleen tijdens het spelen van spellen. Nu zit ik op internet en heb ik dat niet. Ik heb het sinds mijn nieuwe pc, die ik nu ongeveer 2 maandjes heb. En van die converter, dat was zo'n DVI naar VGA converter. Reageren
ikt Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Acer heeft juist wél een goede reputatie als het om schermen gaat. De kant en klaar PC's en laptops van Acer laten vaak te wensen over, maar hun beeldschermen zijn van goede kwaliteit. Ik heb zelf lange tijd een Acer scherm gehad en op kantoor staan er nog eens 4. Nooit een probleem mee gehad en dat terwijl ze al zeker 2 en een half jaar mee gaan. Het kan toeval zijn natuurlijk, maar over het algemeen lees ik louter positieve reviews van Acer schermen. Feit blijft wel dat je in dit geval extra geld betaald voor het Ferrari logo. Dat is iets wat je natuurlijk helemaal zelf moet weten overigens. Ik geef het alleen maar aan. Maakt niet uit dat ik voor dat ene logo'tje wat extra betaal. Het is een 22 Inch en ik heb nog niet veel (goede) beeldschermen gevonden die voor ongeveer die prijs te vinden zijn. En ik ben wel een Ferrari fan, dus is het wel leuk om een beeldscherm te hebben met daarop een Ferrari Logo Ik heb dat schokkerig beeld eigenlijk alleen tijdens het spelen van spellen. Nu zit ik op internet en heb ik dat niet. Ik heb het sinds mijn nieuwe pc, die ik nu ongeveer 2 maandjes heb. En van die converter, dat was zo'n DVI naar VGA converter. Waarschijnlijk is er een probleem met de verversingssnelheid of de framerate. Kun je je specs een posten? En kijk of de verversingssnelheid op het hoogst mogelijke staat. Wat voor schokkerigheid ervaar je trouwens? Een 'gescheurd' beeld tijdens gamen kun je oplossen door VSync aan te zetten. Reageren
Indycar series Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik neem aan dat je de specs bedoeld die je krijgt met Flitskikker Infotool, zie hier: Rapport van Gebruiker's computer Uitgevoerd op 24-8-2010, 21:53:28 [table=border] Computer|Fabrikant:|System manufacturer |Computermodel:|System Product Name |Computernaam:|GEBRUIKER-PC (in werkgroep WORKGROUP) |Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem Moederbord|Fabrikant:|ASUSTeK Computer INC. |Model:|M4A77T |BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc. |BIOS Model:|BIOS Date: 01/07/10 12:46:12 Ver: 04.04, versie 0404 |Aansluitingen:|PCIE16X (Gebruikt), PCIE1X_1 (Vrij), PCIE1X_2 (Vrij), PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij) |Poorten:|PS/2 Keyboard/Mouse (Geen), USB56 (USB), LPT 1 (Parallel), COM 1 (Serieel), USB34 (USB), LAN (Netwerk), USB12 (USB), Audio_Line_In (Audio), Audio_Line_Out (Audio), Audio_Mic_In (Audio), PRI IDE (Geen), SB_SATA1 (Geen), SB_SATA2 (Geen), SB_SATA3 (Geen), SB_SATA4 (Geen), SB_SATA5 (Geen), SB_SATA6 (Geen), CPU FAN (Geen), CHA FAN (Geen), USB910 (USB), USB1112 (USB), USB78 (USB), PANEL (Geen), SPDIF OUT (Geen), AAFP (Geen) Processor|Model:|AMD Phenom II X4 965 Processor (Quad Core) |Kloksnelheid:|3400 MHz |Socket & Cache(s):|AM3, 2048 KB L2 Cache, 6144 KB L3 Cache Geheugen|Grootte:|4095 MB RAM |Type(s):|2048 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, DIMM) Hardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:) |Grootte:|931,41 GB (244,04 GB (C:) + 687,37 GB (D:) ) |Vrije ruimte:|240,76 GB (50,41 GB (C:) + 190,34 GB (D:) ) Stations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, G: Onbekend, H: Verwisselbare schijf, I: Onbekend |Model(len):|C: SAMSUNG HD103SJ ATA Device IDE, D: Freecom DataBar USB2.0 USB Device USB, E: Optiarc DVD RW AD-7240S ATA Device, G: QXW CLER09QZSXA SCSI CdRom Device, H: Onbekend, I: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-E20N USB Device Geluidskaart|Fabrikant:|ATI Technologies Inc. |Model:|ATI High Definition Audio Device Videokaart|Model:|ATI Radeon HD 5800 Series |Beeldprocessor:|ATI display adapter (0x6899) |Geheugengrootte:|1024 MB VRAM |Stuurprogramma:|aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.732.0.0 Beeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen) |Model:|Algemeen PnP-beeldscherm |Schermresolutie:|1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA) |Kleurdiepte:|32-bits |Frequentie:|60 Hz Muis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten) |Model:|USB-invoerapparaat |Aantal knoppen:|2 |Aansluiting:|USB Toetsenbord|Model:|USB-invoerapparaat |Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen) |Functietoetsen:|12 Netwerkkaart|Model(len):|Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3) |Adressen:|IP: 192.168.1.100, MAC: E0:CB:4E:DF:96:61, DHCP: 192.168.1.1 DirectX|Versie:|11.0 Besturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Professional |Versie:|6.1.7600 |Service Pack:|Geen [/table] Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) Ik hoop dat je er wat mee kunt. Ik heb vandaag trouwens dat nieuw beeldscherm besteld, komt morgen binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.