Jump to content

Verwijzing naar nieuwe gta?


claud

Recommended Posts

Ik weet het niet zeker maar ik heb waarschijnlijk een verwijzing gevonden waarvan ik denk dat de nieuwe gta in san andreas is.

waar is het?, Je gaat naar het halletje in the triangle club in bohan

waar de prive kamer is dan loop je naar de deur aan het eind van de gang aan de rechter kant aan de muur

hangt een schilderij.

YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=NKJdfPLQr94

Link to comment
Delen op andere websites

en wat zie je daar precies ?

Een plaatje van een Tornado van GTA San Andreas

@ wesley123, er zat toevallig een video bij als je die nou even had bekeken werd alles wat overzichtelijker knipoog.gif

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zou dit zou verwijzen naar een nieuwe GTA?

In GTA:SA waren er ook veel plaatjes van tommy vercetti, mensen zijden ook dat de volgende GTA in VC zou afspelen.

Ik vind een foto van een oude GTA een beetje ver gezocht, hoor. En behalve dat het een verwijzing is naar een vorige GTA lijkt het mij niet een verwijzing naar een volgende gta.

Link to comment
Delen op andere websites

en wat zie je daar precies ?

Een plaatje van een Tornado van GTA San Andreas

@ wesley123, er zat toevallig een video bij als je die nou even had bekeken werd alles wat overzichtelijker knipoog.gif

grappenmaker, dat maakt niks duidelijker want het enige wat erinstaat is een belofte die je neit nakomt want de in-game footage van deze o zo goeie(nergens op slaande) 'verwijzing' is er nog steeds niet, hoe moet ik nou uit dat filmpje de easter egg halen? :7

Het zou kunnen en ik zeg niet dat het er een is crazy.gif

Nou naar wat zou het meoten verwijzen dan wat op een nieuwe gta moet wijzen? of loop je gewoon voor de lol willekeurig plaatjes te beoordelen als EE?

Link to comment
Delen op andere websites

Een easter egg in een computerspel is een verstopte grap van de makers. 'Easter egg' is Engels voor 'paasei'. Net als bij echte paaseieren zul je goed moeten zoeken voordat je een easter egg tegen komt. Easter eggs hebben geen invloed op het spel, en zijn vaak alleen te zien wanneer men een bepaalde handeling verricht, of op een bepaalde locatie kijkt. Het is dan ook heel goed mogelijk dat men zich niet bewust is van de easter egg, ondanks het feit dat deze zich pal onder de neus van de speler bevindt. Er zijn heel veel verschillende soorten easter eggs, onder andere woordspelingen, verwijzingen, grappen over de concurrent, bekende citaten en nog veel meer.

Volgens WikiGTA moet iets aan deze beschrijving voldoen wil het worden gezien als een easter egg. Die verwijzing is niet een verwijzing naar een concurrent of citaat. Het is een verwijzing naar een andere GTA zoals je die heel veel zit in IV.

Link to comment
Delen op andere websites

en wat zie je daar precies ?

Een plaatje van een Tornado van GTA San Andreas

@ wesley123, er zat toevallig een video bij als je die nou even had bekeken werd alles wat overzichtelijker knipoog.gif

grappenmaker, dat maakt niks duidelijker want het enige wat erinstaat is een belofte die je neit nakomt want de in-game footage van deze o zo goeie(nergens op slaande) 'verwijzing' is er nog steeds niet, hoe moet ik nou uit dat filmpje de easter egg halen? :7

Het zou kunnen en ik zeg niet dat het er een is crazy.gif

Nou naar wat zou het meoten verwijzen dan wat op een nieuwe gta moet wijzen? of loop je gewoon voor de lol willekeurig plaatjes te beoordelen als EE?

Er staat toch volgende week (deze week) en waar bemoei jij je mee ik maak zelf wel uit wanneer ik het plaats

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm..

Dat plaatje wat in de beginpost staat is niet het originele plaatje.

In The Triangle Club hangt een poster van een Tornado met dubbele koplampen.

(Waardoor hij meer op een Bell Air lijkt)

De foto die in de beginpost staat kan je ook gewoon op Youtube vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...