Jump to content

Mense die me kunne helpe

Davedavy

Recommended Posts

Nee ik vroeg voor mensen die met me woude game een keertje

Ja prima wat mij betreft welke console heb je het op? Ik zoek ook mensen uit Nederland, en kan iemand mij uitleggen hoe ik die chatfunctie aanzet? Als ik op Y druk dan heb ik 'geen suffient privileges ervoor'

Delen op andere websites

@ @Davedavy en @ZoutePeper: Ik kan jullie aanraden om eens te gaan kijken in het Multiplayer: Meetingpoint (plaats daar eens een oproep! :tu: ) of in de Multiplayer: Clans fora.

Meetingpoint is meer voor eenmalig samen online gamen bedoeld, in de Clans sectie kan je je aanmelden bij de actieve clans daar aanwezig. Een clan is kort gezegd een groep gamers die veel samen online gaan. In de wat meer georganiseerde clans zijn er leiders aanwezig die hun best doen om voor hun clanleden allerlei leuke, afwisselde avonden te organiseren. :tu:

Als je interesse hebt in een clan, kijk dan eens in de subforums van LibertyKillerZ (voor PC en PS3) en Death Incorporated (xbox 360). Deze twee zijn de grootste georganiseerde clans op het forum. Bij allebei kan je iedere week wel één of twee dagen terecht om samen met andere Nederlandstalige forummers te gamen. _O_

Delen op andere websites

hmm ok , want de helft spreekt geen * nauwelijkijks engels

Trouwens ik weet wel wat een clan is xD

Ik heb op PC, dus geen clans voor mij neem ik aan? Ik zie wel een KoW of Est clans maar geen idee of die van hier zijn?

Delen op andere websites

hmm ok , want de helft spreekt geen * nauwelijkijks engels

Trouwens ik weet wel wat een clan is xD

Ik heb op PC, dus geen clans voor mij neem ik aan? Ik zie wel een KoW of Est clans maar geen idee of die van hier zijn?

LibertyKillerZ is een PC & PS3 clan en daar zou je kunnen joinen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...