Davedavy Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik zoek mensen die me willen helpen met IV:MP , ik snap er niet veel van :S Je hoeft niet te denke dat ik een ultra noob ben ofzo , ik snap het wel een beetje maar de gamemodes niet... Als je me wil helpen PM me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Misschien kan je hier de informatie vinden die je nodig hebt! Klik Hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Misschien kan je hier de informatie vinden die je nodig hebt! Klik Hier! Ja maar ik zoek mense wrmee ik kan game Bewerkt: 20 augustus 2010 door davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Dan moet je gewoon online gaan. Of zoek je specifiek mensen die jou serieus kunnen helpen met bijvoorbeeld Deal Breaker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Dan moet je gewoon online gaan. Of zoek je specifiek mensen die jou serieus kunnen helpen met bijvoorbeeld Deal Breaker? Ik heb alleen gat eflc dan heb je die gamemodes toch niet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Dan moet je gewoon online gaan. Of zoek je specifiek mensen die jou serieus kunnen helpen met bijvoorbeeld Deal Breaker? Ik heb alleen gat eflc dan heb je die gamemodes toch niet?? - The Ballad of Gay Tony - Lost and Damned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Welke console? En trouwens, nog een tip: met zo'n titel is het niet direct duidelijk wat je wil. Neem de volgende keer een titel als GTA IV Multiplayer uitleg ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Nee ik vroeg voor mensen die met me woude game een keertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZoutePeper Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Nee ik vroeg voor mensen die met me woude game een keertje Ja prima wat mij betreft welke console heb je het op? Ik zoek ook mensen uit Nederland, en kan iemand mij uitleggen hoe ik die chatfunctie aanzet? Als ik op Y druk dan heb ik 'geen suffient privileges ervoor' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 @ @Davedavy en @ZoutePeper: Ik kan jullie aanraden om eens te gaan kijken in het Multiplayer: Meetingpoint (plaats daar eens een oproep! ) of in de Multiplayer: Clans fora. Meetingpoint is meer voor eenmalig samen online gamen bedoeld, in de Clans sectie kan je je aanmelden bij de actieve clans daar aanwezig. Een clan is kort gezegd een groep gamers die veel samen online gaan. In de wat meer georganiseerde clans zijn er leiders aanwezig die hun best doen om voor hun clanleden allerlei leuke, afwisselde avonden te organiseren. Als je interesse hebt in een clan, kijk dan eens in de subforums van LibertyKillerZ (voor PC en PS3) en Death Incorporated (xbox 360). Deze twee zijn de grootste georganiseerde clans op het forum. Bij allebei kan je iedere week wel één of twee dagen terecht om samen met andere Nederlandstalige forummers te gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) hmm ok , want de helft spreekt geen * nauwelijkijks engels Trouwens ik weet wel wat een clan is xD Bewerkt: 22 augustus 2010 door davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZoutePeper Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 hmm ok , want de helft spreekt geen * nauwelijkijks engels Trouwens ik weet wel wat een clan is xD Ik heb op PC, dus geen clans voor mij neem ik aan? Ik zie wel een KoW of Est clans maar geen idee of die van hier zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 hmm ok , want de helft spreekt geen * nauwelijkijks engels Trouwens ik weet wel wat een clan is xD Ik heb op PC, dus geen clans voor mij neem ik aan? Ik zie wel een KoW of Est clans maar geen idee of die van hier zijn? LibertyKillerZ is een PC & PS3 clan en daar zou je kunnen joinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.