nintendo5998 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 ik heb een slechte trainer gedownload en geinstalleerd om de missie "Deconstruction for Beginners" te kunnen doen zonder te sterven. maar nu kan ik gta 4 niet meer spelen en ben ik van plan om het te herinstaleren. maar daarvoor zou ik graag mijn savegame willen kopieren en ergens bijhouden om die er later terug in te kunnen steken. alvast bedankt voor antwoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 op wat moeten we antwoorden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 op wat moeten we antwoorden? waar ik de savegames kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Bekijk dit Topic maar eens door, Klik Hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxieboy95 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 ik heb een slechte trainer gedownload en geinstalleerd om de missie "Deconstruction for Beginners" te kunnen doen zonder te sterven. maar nu kan ik gta 4 niet meer spelen en ben ik van plan om het te herinstaleren. maar daarvoor zou ik graag mijn savegame willen kopieren en ergens bijhouden om die er later terug in te kunnen steken. alvast bedankt voor antwoorden. als je weer een trainer wilt gebruiken gebruik dan deze (100% veilig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.