TekaLoca Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Hi , kan iemand me meer uitleg geven hoe ik deze 2 achievements hieronder kan halen? Defend, Defend, Defend: Lift the World Cup™ Trophy in the 2010 FIFA World Cup™ scoring 11 or fewer total goals :Lead Profile !! HEB HEM !! & 2010 FIFA World Cup™ Mastery: Defeat all 32 teams that qualified for the 2010 FIFA World Cup™. (Dat begrijp ik maar bij deze achievement wil ik graag weten wat de 32 ploegen zijn die gekwalifeerd waren :$ 25/08: Kheb ze nu alle twee al Dankje Kai & EOTR Bewerkt: 25 augustus 2010 door TekaLoca Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Dit zijn alle teams die je moet verslagen. Voor die andere trophy/archievement kon ik niks vinden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Dit zijn alle teams die je moet verslagen. Voor die andere trophy/archievement kon ik niks vinden. Thx man ga ik thuis ff afdrukken endan daar aan beginnen Maare, stel dat ik Argentinie neem voor iedereen te verslaan , dan moet ik op het einde Argentinie ook nog ff verslaan? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Bij die eerste vermoed ik dat je in het toernooi niet meer als 11 keer mag scoren. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Defend, Defend, Defend: Makkelijkste om deze te halen is een nieuwe World Cup te starten met een lage moeilijkheidsgraad en speelminuten op 4. Probeer elke wedstrijd te winnen met 1-0 en je hebt hem aan het eind binnen. Als je hem op het laagst zet kan je ná de 1-0 de bal tussen je verdedigers passen om geen tegendoelpunt te krijgen. Je mag niet meer dan 11 goals scoren. 2010 FIFA World Cup™ Mastery: Alle teams verslaan die op dit WK speelde. Maare, stel dat ik Argentinie neem voor iedereen te verslaan , dan moet ik op het einde Argentinie ook nog ff verslaan? Ja, met een ander land. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 (bewerkt) Defend, Defend, Defend: Makkelijkste om deze te halen is een nieuwe World Cup te starten met een lage moeilijkheidsgraad en speelminuten op 4. Probeer elke wedstrijd te winnen met 1-0 en je hebt hem aan het eind binnen. Als je hem op het laagst zet kan je ná de 1-0 de bal tussen je verdedigers passen om geen tegendoelpunt te krijgen. Je mag niet meer dan 11 goals scoren. 2010 FIFA World Cup™ Mastery: Alle teams verslaan die op dit WK speelde. Maare, stel dat ik Argentinie neem voor iedereen te verslaan , dan moet ik op het einde Argentinie ook nog ff verslaan? Ja, met een ander land. Dat van die World Cup Mastery Achievement , moet ik gewoon elk land verslaan in 'Oefenwedstrijd' ? En over 'Defend , Defend , Defend': moet ik dan gewoon de pouledinges doen en niet kwaliferen enzo? Bewerkt: 21 augustus 2010 door TekaLoca Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Alles vanaf de poules dus geen kwalificaties. (anders zou het onmogelijk zijn, denk ik) En je moet de teams gewoon verslagen dus het mag ook in een oefenmatch. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Alles vanaf de poules dus geen kwalificaties. (anders zou het onmogelijk zijn, denk ik) En je moet de teams gewoon verslagen dus het mag ook in een oefenmatch. Ikheb lijstje afgeprint hier , doorkrabt wat ik al zeker had gedaan en ben nu bezig met ze te verslaan Maar wat ik niet snap voor die 'Defend Defend Defend' : Je speelt eerst poulefase (3 wedstrijden) endan achtste finale (1 wedstrijd) endan kwartfinale (ook maar 1) endan halve (1) endan finale (1) dat zijn 7 wedstrijden , hoe kom ik dan aan 1-0 per wedstrijd om dan aan het einde 11 goals te hebben Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Je moet minder dan 11 goals scoren in de gehele World Cup. Aangezien er 7 wedstrijden zijn die je allemaal moet winnen, moet je dus totaal minimaal 7 en maximaal 10 goals scoren. Als je elke wedstrijd gewoon met 1-0 wint heb je hem aan het eind binnen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Je moet minder dan 11 goals scoren in de gehele World Cup. Aangezien er 7 wedstrijden zijn die je allemaal moet winnen, moet je dus totaal minimaal 7 en maximaal 10 goals scoren. Als je elke wedstrijd gewoon met 1-0 wint heb je hem aan het eind binnen. Oh oke ;d Maar dat lukt me niet XD Op Amateur win ik met meer dan 10 ofzo :$ Maar kzal proberen ;d Thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.