Jump to content

Simple Native Trainer wil niet werken

Recommended Posts

Geplaatst:

Een paar dagen geleden heb ik geprobeerd de 'bullet-time mod' te installeren, maar het spel crashte na het laden.

Ik heb alle bestanden van de mod weer verwijderd uit mijn GTA IV root map, maar het spel deed het nog steeds niet.

Ik had een tijd geleden een backup gemaakt van het hele spel, dus ik heb de bestanden uit de root map allemaal vervangen door de oude.

Nu deed het spel het weer, maar omdat de backup nog is van voor dat ik de Simple Native Trainer had, zit de trainer niet meer bij.

Die heb ik er gewoon weer opnieuw in gezet, maar nu crasht het spel steeds weer na het laden. En dat terwijl de trainer het eerst wel deed!

Ik heb alle benodigde bestanden in de map gezet: trainer.asi, trainer.ini, Scripthook.dll en de asi-loader dsound.dll

Op GTAForums.com stond dat het opgelost kon worden door de hoofdletter van Scripthook.dll te vervangen door een kleine letter s, dit omdat ik een oudere versie van het spel heb.

Maar het werkt nog steeds niet. het spel crasht elke keer na het laden, tenzij ik de bestanden van de trainer weer verwijder, wat eigenlijk niet de bedoeling is.

Weet iemand een oplossing?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...