keessie Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Hallo ik heb een linksys WRT54GC staan en die heeft wlan er zit standaard geen antenne op en ik dacht van zal wel maar ik zit tog met het probleem dat het signaal niet ver genoeg komt om hem boven te ontvangen(router staat beneden) nu zat ik wat te zoeken en kwam ik een foto tegen dat er een geheime verborgen antenne aansluiting op zit zoals dit plaatje nu is mijn vraag past hier elke antenne op of zit daar nog verschil in? gr. Ron Reageren
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Je hebt totaal niet lopen googlen aangezien 1 wikipedia pagina mij het antwoord al gaf. Jij hebt nodig een HGA7S antenne, welke alleen nog vrij moeilijk verkrijgbaar is. Reageren
keessie Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 ja tuurlijk.... waarom zou ik het anders vragen op elke site hebben ze het over een andere maat of iets tot zover ik weet is het een sma poort maar daar kan ik alleen kabels voor vinden Reageren
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Had je uberhaupt de handleiding al geprobeerd? En als ik het antwoord voor je kon vinden in een halve minuut, dan heb je imo niet goed gegoogled. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.