benhelsloot Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 ik zat master hunter te doen totdat ik een vrouw verbij zag flitse dus ik shoot er op pakte mijn camera en filmde hoe ik haar opensnee daar stond fox meat gelijk daarna kwam er nog een de vrouw had een wit gezicht en de jurk van jenny aan (het meisje van de eerste cutscene die ook in de trein zat) filmpje moet ik nog op internet zetten Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Pics or it didn't happen . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 (bewerkt) wtf ik moest nu khan zoeken en hij was een man met een witte jas en hierboven : ik had een filmpje gemaakt maar die kan ik niet op youtube zetten ik weet ook niet waarom maar normaal luk het wel Bewerkt: 21 augustus 2010 door benhelsloot Reageren
benhelsloot Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 ik deze vrouw op internet gevonden alleen de uploader moet er zombie van maken Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Hier,Die is best briljant eigenlijk ja. Maar zo heb je meer van dit soort dingen. Je hebt ook al de vliegende vrouw, the kidnapping horce en noem maar op. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 iedereen zeg dat dit soort dingen glitches zijn ik denk juist dat R# het extra heeft gedaan en thx voor dat filmpje Reageren
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Je kon ook op een Ezel rijden, die dan een vrouw was. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Het is inderdaad al langer bekend dat de skins niet altijd op het juiste element worden geladen in RDR. Wel jammer as het te vaak voorkomt, daar ga je je aan ergeren.. Ik heb er zelf bij mij in de game nog geen één gezien gelukkig! Reageren
benhelsloot Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 nee man daar ga je niet op ergeren is juist fun zoek je een beer, kom je een gestoorde vrouw tegen die sneller is dan het normale dier ( of mens ) Reageren
Sentasi Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Hm, nog niet gezien zo iets. Lijkt me wel lache om het is te zien, maar niet als het idd elke keer gebeurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.