Jump to content

The lost and damned easter egg


LibertySeasnake

Recommended Posts

(The lost clubhuis)

(Hells angels clubhuis)

Ik zocht op wikipedia outlaw motorcycle gangs. (Hells angels)

hells angels is eigenlijk angels of death.

Maar hun clubhouse lijkt op de clubhuis van The lost

Hier heb je de link: waar ik het heb gevonden http://en.wikipedia.org/wiki/Hells_Angels

Apart, de echt clubhuis van hells angels is eigen verwisselt met the lost clubhuis.

Dat was volgens een easter egg.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

misschien als je screen van lost clubhouse uit zelfde hoek kan laten zien als de foto van hells angels clubhouse is het misschien duidelijker.

ik zie alleen gelijkenis met boven kant van de deur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit lijkt me niet echt nodig. Dit is wel degelijk duidelijk een persiflage op het Hells Angels clubhuis op de foto. De plekken waar de logo's zijn geplaatst, zit niet in de DLC The Lost And Damned, maar zoek het clubhuis maar eens op in de "gewone" GTA IV met Niko. Dan zitten de logo's er nog wel op de muren naast de deuren.

Ook de kleur baksteen is precies gelijk. Je zou zeggen "maar dat is gewoon baksteen" maar in Amerika, en al helemaal de zonnige staten waar de Hells Angels graag rondhangen (Iets met Corona, lime en zon ;) ) worden maar weinig gebouwen met baksteen bekleed. Het meerendeel is hout en / of beton, omdat dat daar veel goedkoper is dan baksteen.

Daarbij is deze foto ook nog eens gemaakt van het Hells Angels chapter gebouw uit het echte New York.

Ik ben ervan overtuigd, goed gevonden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ja, alleen staat het Hells Angels clubhuis in New York City,NY

En het Lost MC clubhuis in Alderney, wat gebaseerd is op Jersey City,NJ

De twee motoren die bij hells angels clubhuis staan op deze foto lijken wel veel(vind ik dan) op de

Daemon(links):

800px-DaemonTLAD.jpg

Revenant:

800px-Revenant_TLAD.jpg

wel nice find :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze gebaseerd waren op de Hells Angels was al een tijdje bekend ja, maar een foto die van de Hells Angels die op het The Lost clubgebouw lijkt is er volgens mij nog niet geweest.

Faal.

The Lost = The Ouwlaws.

Angels of Death = Hells Angels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Kun je dat bevestigen?

Met gemak. Angels of Death beweren een "social club" te zijn, net zoals de Hells Angels. Ze rijden op dezelfde motoren, het outfit van de AoD lijkt op dat van de HA, ze zijn net zoals de HA Neo-Nazi en homofoob. In een van de missies horen we leider Billy Grey zeggen: "The almighty forgives, The Lost don't". Het motto van de Outlaws toont een gelijkenis: "God Forgives, Outlaws Don't". Het logo van The Lost (een schedel, te vinden op de Innovation) is ook te vinden in het logo van The Outlaws.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...