GunsNroses61 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Dit is geen vraag van mag ik van iemand die of die map pack. Ik mag van iemand de Map Packs downloaden van zijn account maar op de een of andere manier krijg ik ze maar niet werkend. Dit is hoe ik 't heb gedaan : Hij gaf mij zijn account email en wachtwoord. Ik maak nieuwe gebruiker en log in via zijn account. Ik ga naar de PS Store en download de map pack. Ik ga terug naar mijn account en installeer het. Ik ga in MW2 om te kijken of de Map Pack er inderdaad is via Private Match & Dan de Bonus Maps maar dit is niet het geval =/. Waar ga ik de fout in? PS. Als ik naar Gamedata ga dan zie ik wel een bestandje van MW2 dat 300+ MB is. Dat is de map pack maar ik snap dan niet waarom hij niet in het spel zit Q_Q
Dakendak Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Volgens mij is dit illegaal.
Visser23 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Dit is inderdaad illegaal. Hiermee omspeel je de kosten.
Recommended Posts