dndennis Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hallo ik heb gta pas gekocht en zit nog in level 1 bij missie:made in heaven k moet een bank overvalle samen met nog zo'n vrouwke en er staan 4 gijzelaars in de bank en k moet zorge dat hun niet het alarm af laten gaan maar hoe moet k dat doen help me alstublieft ff groeten dennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Je moet je wapen op ze richten.. Dan houden ze hun handen omhoog.. Maar zorg er wel voor dat ze hun handen niet laten zakken, want anders gaat het alarm af! En geloof me.. dan word het wel wat lastiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hallo ik heb gta pas gekocht en zit nog in level 1 bij missie:made in heaven k moet een bank overvalle samen met nog zo'n vrouwke en er staan 4 gijzelaars in de bank en k moet zorge dat hun niet het alarm af laten gaan maar hoe moet k dat doen help me alstublieft ff groeten dennis Je kan er niet voor zorgen dat het alarm niet afgaat, dat alarm gaat altijd af. Wat je in die missie moet doen is de bank beroven, je gooit zo´n bompak en loopt naar de andere kant van de bank, explodeer nu dat pak met de afstandsbediening, nu is de deur open, doe hetzelfde met de kluisdeur en neem na de explosie het geld mee, je hebt wel 4 sterren ofzo, je zult dus snel moeten zijn. Ik raad je aan geen zware wapens mee te nemen zodat je snel kan lopen. 100% healt en body protection komt goed uit. Ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb. Bradley H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 @Bradley1990: jij hebt de verkeerde missie voor je Hij bedoelt deze. Dat je haar met zo'n politie moter moet achtervolgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.