GTAisgang Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 hoi, ik vroeg me af hoe dit kan als ik hem opstart dan geeft hij dat aan, ik heb mijn pc al even uit gezet en weer aangezet. maar misschien komt het door dit: dinsdag is mijn pc gecrasht misschien komt het daardoor, of niet? kijk dit zegt ie: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/topic/87726-verklarende-lijst-gta4-error-codes edit: Sorry, ik help niet echt :$ Bewerkt: 22 augustus 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 post je systeemspecificaties eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Windows Vista 32 Bit AMD Phenom Quadcore 9500 3GB DDR2 memory 500 GB harde schijf super multi drive ATI Radeon HD 2600 Pro dat was het volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Probeer GTA IV eens opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 die grafische kaart is ook op het randje, is je DirectX wel up to date? Op de microsoft site kun je de laatste versie vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 die grafische kaart is ook op het randje, is je DirectX wel up to date? Op de microsoft site kun je de laatste versie vinden. oke ik zal es kijken of hij het dan wel doet anders instaleer ik hem gewoon opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) shit, directx erkte niet en opnieuw installeren ook niet, waarom doet hij het niet? maar voor mijn pc crashte deed hij het wel? Bewerkt: 22 augustus 2010 door GTAisgang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 drivers geinstalleert voor je videokaart? BTW aan te raden is om een driver uit de 9 serie te kiezen, bijvoorbeeld 9.6. Ik heb een zelfde model(HD2600XT) en met de 10.7 drivers werd werkelijk geen spel goed weergegeven, elk spel had wel iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 weet ik helaas niet, waar kan ik die dan downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Nieuwe videokaart had ik nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Nieuwe videokaart had ik nodig die ga ik echt nie kope hoor, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 ik heb ook een dergelijk model en kon het spel ook gewoon spelen, het ligt daar dus niet aan, je hoeft trouwens geen wonderen met die kaart te verwachten, het word low. http://news.softpedia.com/news/ATI-Catalyst-9-6-Driver-Suite-Available-for-Download-114282.shtml Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisgang Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 thanx wesley, mijn game werk weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.