.Corneria. Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik ben weer is begonnen met PhotoShop en toen kwam dit eruit: Wat vinden jullie ervan? Brand maar los! Reageren
7ulian Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Eerlijk gezegd? Ik vind het niet zo'n succes. Het is een foto van een lieveheersbeestje op een grasspriet met onscherpe achtergrond, maar daar heb je vervolgens een filter over heen gedaan? Ik bedoel, het ziet er gewoon rommelig uit. Ik zou gewoon voor een haarscherpe foto gaan, maar dan met onscherpe achtergrond. Je kan misschien andere filters gebruiken, dat de grasspriet nog meer naar voren komt of zo. Ook vind ik de tekst linksboven er een beetje rot uitzien.Heb je een 3D effect op die letters? Zo ja, niet doen!!! Je naam rechtsonder werkt weer wel mooi. Ook vind ik de dikke rand een leuk detail. Je zit wel in de buurt, maar het is het nog net niet 5 / 10 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) In een zin: Gewoon te vaag en de letters zijn van die basic lettertype... 3/10 Bewerkt: 23 augustus 2010 door redfire18 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Zo'n plaatje is noujuist mooi als ie scherp is. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Scherp maken die handel! Het is zo een mooi diertje en dan ga je het wat vaag maken? Zonde van de foto.. Zoals eerder al gezegd, probeer het scherp te maken. Komt het zo veel beter uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.