Mauss8 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Hoi, Ik heb even een vraag over GTA Episodes From Liberty City. Ik ben net begonnen maar weet telkens niet hoe ik het spel op moet slaan.. Dus telkens als ik de computer afsluit gaat het spel weg en moet ik opnieuw beginnen.. Iemand die me uit kan leggen hoe ik het wel op moet slaan? En ik heb ook een vraag over LIVE, hoe kan je met anderen spelen? Ik kan geen eens andere leden zoeken. Weet iemand hoe dit moet? Bedankt Groetjes Mauss8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 je moet een Games For Windows Live account hebben wil je kunnen opslaan, en dit heb je ook nodig om online te kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mauss8 Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 je moet een Games For Windows Live account hebben wil je kunnen opslaan, en dit heb je ook nodig om online te kunnen. Ik heb ook een windows LIVE account.. Waar moet ik het opslaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 door op de HOME toets te drukken kun je inloggen met dat account, daarna kun je opslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mauss8 Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 door op de HOME toets te drukken kun je inloggen met dat account, daarna kun je opslaan Wat is een HOME toets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 De toets op je toetsenbord waar "Home" opstaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mauss8 Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Ow ik ben al ingelogd maar waar moet ik opslaan? ik zie alleen mijn profiel - friends - berichten - gamers - privechat - instellingen - afmelden.. waar moet ik op klikken dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) je moet naar je savehouse gaan om op te slaan. @hieronder; hehehehehehe Bewerkt: 22 augustus 2010 door wesley123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Hmm , je kan beter niet zon game kopen als de home toets al te ingewikkeld is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.