teuntjuh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Kan iemand me vertellen waar ik mijn missies/threads moet neerzetten? Ik heb begrepen voor het Mission 0 deel voor gewone continueuze loops, en voor missies na de laatste missie toevoegen en wat variabelen veranderen zodat de engine weet dat ik er een missie heb bijgevoegd. Is dit zo, want het lukt niet echt. Iemand? Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 *Threads moeten komen voor missie 0, en missies helemaal achteraan; achter de laatste missie (is niet perse noodzakelijk) Je moet wel een link geven naar Threads, door middel van deze code: 004F: create_thread ££ODDVEH_1 Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Let wel op, na de laatste missie wil niet zeggen helemaal achter aan de file. In Sa zijn er naast normale threads en missies ook nog externe scripts ( die zitten in script.img), SA builder zet deze achteraan in de textfile, als je dus missies wilt toevoegen kun je dat het beste doen boven deze regel: "DEFINE EXTERNAL_SCRIPT_START PLAYER_PARACHUTE" Dat is namelijk het begin van de eerste externa; script. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.