Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 als ik een trainer installeer , incl asi loader , xliveless etc kan ik dan nog ook online? En als ik een savegame install met xlive wrapper kan ik dan nog online? Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 met xliveless kun je sowieso niet online want het haalt GFWL eruit. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 ik snap het niet meer! Wil iemand ( het liefts met downloadlinks) uitleggen hoe je die trainer installeert op gta eflc of kan dat niet? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Download een scripthook + asi loader en zet de trainer in je root map. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 en als ik een savegame download dan zegt die cant load? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.