Jump to content

MSN is weg


Niiek

Recommended Posts

Heej, ik had de nieuwe MSN-Beta gedownload mar deze weer verwijderd, maar m'n oudere versie van MSN messenger is ook weg, en telkens als ik een nieuwe wil downloaden zegt hijdat ik Windows Live moet verwijderen, maar ookal doe ik dit msn komt niet terug :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Heej, ik had de nieuwe MSN-Beta gedownload mar deze weer verwijderd, maar m'n oudere versie van MSN messenger is ook weg, en telkens als ik een nieuwe wil downloaden zegt hijdat ik Windows Live moet verwijderen, maar ookal doe ik dit msn komt niet terug :cry:

De beta kan je niet naast de oudere (huidige) msn draaien. Je msn e.d. word geupdate naar de beta.

Je zegt dat je MSN hebt verwijderd, heb je dat via de uninstaller? Volgens mij als je de oude versie weer wilt gebruiken moet je eerst alle onderdelen van de beta verwijderen, en daarna kan je Windows live weer installeren.

Kijk bij programma's en onderdelen (configuratiescherm) of er nog onderdelen van Windows live zijn. En verwijder die.

Link to comment
Delen op andere websites

In configuratiescherm-programma's verwijderen "Windows Live Essentials" aanklikken, dan krijg je een keuzescherm wat je verwijderen wilt, daarin kiezen voor Windows Live Messenger.

En daarna opnieuw installeren.

Hopelijk lukt het zo.

Link to comment
Delen op andere websites

dat zei Badman ookal, maar hij staat er niet tussen, en krigj nogsteeds foutmelding

EDIT: Nieuwste versie werkt wel, maar geen msn ?

EDIT2 @ BC7: Nee niet via de uninstaller, gewoon verwijderd

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

dat zei Badman ookal, maar hij staat er niet tussen, en krigj nogsteeds foutmelding

EDIT: Nieuwste versie werkt wel, maar geen msn ?

EDIT2 @ BC7: Nee niet via de uninstaller, gewoon verwijderd

Ik vind het wel zeer vreemd dat Windows Live Essentials er niet tussen staat, want meestal staan er standaard als programma's op van Windows Live...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet zomaar de map(pen) van geïnstalleerde programma verwijderen. Want dat is niet het enige van dat programma. denk aan andere locaties, registerwaardes enz.

Dat msn het niet doet dat komt doordat je zomaar dingen hebt verwijderd, waarvan Windows nog wel denkt dat die er zijn.

Wat je kan proberen is met bijv: CCleaner het register e.d. op te schonen, en hopen dat die waardes verwijderd worden.

Werkt in de beta versie ook msn niet?

Link to comment
Delen op andere websites

had ik ook! ik heb windows opnw geinstalleerd en het werkt weer :)

>>> Door Thundercover: De volgende keer hoef je zulke ingrijpende en vaak onnodige oplossingen niet te melden. Dat is enkel nodig als er geen andere oplossing meer zijn.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet windows opnieuw installeren, nu nog niet tenminste ...

Ik zal CCleaner ff proberen

EDIT: Nee, de beta versie van msn werkt niet, en als ik 'm opnieuw download zegt hij dat alles er al is, maar er is nog niks, en CCleaner werkt ook niet

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je nog kan doen/proberen is het volgende:

Ga naar de mapopties > Weergave >

Zorg ervoor dat het volgende uitgevinkt staat:

- Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen

en het volgende aangevinkt staat:

- Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven

Ga daarna naar de schijf waar je windows hebt geinstalleerd (meestal C:)

Ga dan naar Program files (op 64 bit: Program Files (86))

Ga dan naar Common Files

Ga dan naar Windows Live

Ga dan naar .Cache

In die map staan een aantal mappen met daarin de (un)install bestanden van de Windows Live componenten.

Degene die ervoor zorgt dat msn niet correct meer werkt zijn volgens mij:

- Wllogin

- Messenger

Door deze MSI bestanden te openen, uninstall je als het goed is die componenten, of tenminste schoont ie alle waardes op.

Als je daarna nog niet msn kan installeren probeer dan eens 'wlc' te uninstallen, ook in diezelfde map.

Nadat je dit gedaan hebt, vergeet dan niet de mapopties terug te zetten.

Snap je het niet helemaal, stuur dan maar een pb en dan zal ik je helpen. :)

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar die kon ik dus niet vinden en er stond echt dat ik 'm moest verwijderen, wist ik veel...

Omdat je in de pb al aangaf dat je het niet kon vinden, heb ik maar snel ff een tooltje in elkaar gezet, die je helpt.

Start t op, Selecteer het onderdeel die je wilt verwijderen, en klik op '(un)install'. Hoop dat het je hier wel mee lukt :)

Tool is hier te vinden: klik

note: aan andere gebruikers: gebruik de tool niet als, als je geen problemen hebt met windows live!

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps nu ging hij dubbel. Sorry

Ja maar die kon ik dus niet vinden en er stond echt dat ik 'm moest verwijderen, wist ik veel...

Google even op msn deep clean. Daarmee verwijder je alles wat met msn te maken heeft van je computer.

Ik heb hem erbij gedaan. Ik weet niet of dat is toegestaan maar het is niks illegaals.

>>> Door Thundercover: Meteen een bijlage is wel zo makkelijk. :tu: En hierbij ook gelijk je berichten samengevoegd! ^_^<<<

1. MSN Deep Clean.rar

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had helemaal hetzelfde probleem , enkele maanden geleden.

Kheb toen mn pc moeten binnenbrengen bij zo'n computer kenner. Ik kan je niet zeggen wat hij deed want kwas er niet bij, maar probeer zoals ik te doen en gewoon alles uit je pc smijten :$

En als je zo nodig op msn wil kan je nog op eBuddy he is beetje hetzelfde ;dd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...