Jump to content

MTA traag/crasht


KillerXL

Recommended Posts

Ey, ik wilde na een tijdje weer MTA gaan spelen, hiervoor heb ik gta San Andreas opnieuw geinstalleerd, en ook MTA 1.0.4 geinstalleerd. Ik speel op de server Valhalla Gaming, hierop heb ik altijd al gespeeld en dit werkte altijd goed met mijn internetverbinging en pc. Maar nu als ik opstart, en character kies, en de map begint te laden, gaat het zo verschrikkelijk traag... Wat ik zie is mijn poppetje, zee, en bomen die in het niets staan, je kent het vast wel bij het laden. En zo blijft het ook, hij is zó traag dat het niet wil laden en na een tijdje crasht het. Dit snap ik niet want het spel heeft altijd goed gewerkt op dezelfde pc. Nu ineens niet meer. Wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken die server. Bij mij was het ook tergend traag.

Hun script is groot en zorgt voor te veel lag en traagheid. Als je dan nog een paar carmods hebt wordt de server helemaal onspeelbaar.

Maar het punt is, dat ik die server een paar maandjes terug nog gewoon kon spelen, en ik heb trouwens helemaal geen mods.

Is er dan misschien veel veranderd zodat het veel zwaarder is geworden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...