Jump to content

gta 4 uitspelen zonder cheats


benhelsloot

Recommended Posts

ik zit te denken als ik gta 4 100% ga uitspelen zonder cheats

maar ik denk dat je dan niet genoeg geld hebt voor ammo

dus hoe kan je het beste ammo krijgen

of heb je wel geld genoeg om veel ammo te kopen bij LJ

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV uitspelen zonder cheats is niet zo'n probleem. Raap gewoon zoveel mogelijk wapens op en dan kom je al een heel eind. Zo heb ik het gedaan en ik zit nu op 95%, hoef alleen nog maar de flying rat's en stunt jobs. (geen zin om te doen, teveel werk!)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de vindplaatsen van wapens kijk je uiteraard even hier. Verder verdien je met het voltooien van missies zoveel geld dat je altijd wel voldoende hebt om deze bij Jacob of in de shop te kopen. Vergeet niet dat zodra je van een wapen geen munitie meer hebt, je ook het wapen kwijt bent. Dus houdt altijd wat munitie over, dat scheelt je een hoop geld. GTA IV is makkelijk voor 100% te voltooien zonder te cheaten, ikzelf heb de verhaallijn al diverse malen doorlopen zonder ook maar één keer te cheaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV en EFLC meerdere malen uitgespeeld (het verhaal iig, ik heb geen zin om te zoeken voor 200 domme duiven als je ook je mobieltje kan gebruiken) zonder ooit ammo te kopen. Het enige wat ik koop is armour, en daar had ik zat voor over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV en EFLC meerdere malen uitgespeeld (het verhaal iig, ik heb geen zin om te zoeken voor 200 domme duiven als je ook je mobieltje kan gebruiken) zonder ooit ammo te kopen. Het enige wat ik koop is armour, en daar had ik zat voor over.

Hij vroeg niet of je hem had uitgespeeld of niet hij vroeg of mensen nog tips hadden om hem makkelijk uit te spelen zonder cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

In princiepe zijn eigenlijk bijna alle Storyline missie van IV en de EFLC's makkelijk uit te spelen zolang je maar focust op Headshots.

Zo heb ik IV en TLAD, bijna helemaal uitgespeeld met een simpel pistooltje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer tijdens de vele missies ook eens een andere aanpak dan dat je de vorige keer hebt gedaan. ^_^ Zo kan je de missie Final Interview op verschillende manieren spelen. Je kan op de moeilijke manier na het voltooien van de opdracht proberen het pand uit te komen, maar je kan ook de opdracht met een mes voltooien en vervolgens met dat mes zorgen voor een "clean getaway" zonder dat je een wanted level oploopt. Dat scheelt heel wat tijd en ammo. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal genoeg geld hebben om wapens te kopen, je zal in totaal ongeveer een miljoen verdienen dus dat is ruim genoeg. Ook al ben je verslaafd aan de rpg. :puh:

Bij die missie kan je ook heel simpel het raam kapot maken en het raam uit springen, zo hoef je niet helemaal door het gebouw heen te rennen. ^_^

Hoe dan? Ik heb dit laatst een keer geprobeerd maar ik kon niet door het raam springen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...