MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Hallo, Ik heb een beetje een heel erg groot probleem. Als ik de cd er in doe van gta iv dan valt mijn pc uit. bleu screen of dead noemen ze dat. What to do? Mvg, Max
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 wat dacht je de error code van het blauwe scherm noteren?
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 vergeten,, maar hoe kan ik dat oplossen?
Hayte Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Krijg je ook echt een blauw scherm te zien met allemaal witte letters, of valt je pc alleen uit? Dat kon ik uit je post namelijk niet helemaal opmaken...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 ja blauw scherm met witte lettertjes.
Flitskikker Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Maak er een foto van of schrijf de foutcodes over.
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Start GTA IV op. Schrijf de foutcode op. Start de PC op Type de foutcode hier.
Big Boss Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Als ik de cd er in doe Lijkt me dus eerder een probleem met de drivers van je DVD-lezer.
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Maak er een foto van of schrijf de foutcodes over. Start GTA IV op. Schrijf de foutcode op. Start de PC op Type de foutcode hier. ik weet niet of jullie het begrijpen ofzo.... Blauw scherm met witte lettertjes krijg ik in beeld en dan valt je pc of laptop uit... @BigBoss eerder deed hij het wel. maar als de cd geladen is: - Deze computer blijft hangen (de map) - of Dat blauwenscherm Grtzz, max
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 is het met elke cd zo? probeer eens een andere cd erin te doen. Als je dat krijgt dan kan alleen maar dat ding kapot zijn.
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Dan val t hij uit, maar je kunt die letters nog wel overschrijven, of zoals Flitskikker zei: Maak een foto (Die post stond er toe nog niet)
Hayte Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Tijdens het opstarten van de pc krijg jij altijd een scherm te zien van de fabrikant van je pc maker (Acer, of Dell, bijv.), of van het moederbord van je pc. Dat is altijd het eerste scherm wat je te zien krijgt als je op de aan knop drukt. Nu wil ik dat je daarna meteen op F8 gaat rammen tot je een zwart scherm krijgt met witte letters. Daarvan wil ik dat je een optie kiest waarbij staat iets in de trend van bij fout in systeem niet meteen uitschakelen o.i.d. Dan blijft je BSOD zo lang staat als je wilt, wat je genoeg tijd geeft om de fout code over te pennen.
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Geplaatst op pagina 3. Grtzz, Max Bewerkt: 24 augustus 2010 door MaxVito
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 we moeten jou BSoD hebben, niet een voorbeeld want wij weten wel hoe zo'n ding eruit ziet.
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Hier heb je een voorbeeld van een bleuscreen of dead.... van google gehaald: http://i304.photobucket.com/albums/nn172/mantafbener/blue-screen-of-death1.jpg Grtzz, Max WIJ VRAGEN OM JE FOUTCODE. We weten wel wat een Bleuscreen of death is Edit: Ik zag je post niet wesley Bewerkt: 23 augustus 2010 door dji-unit
Recommended Posts