Jump to content

Bleuscreen of dead.

MaxVito

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MaxVito

19

• wesley123

15

• Fezz

9

• Davedavy

4

Top Posters In This Topic

ik ga niet extra mijn pc weer laten crashen voor jullie die fout code te geven.......

Hij heeft al problemen zat..

Edit: sorry davy had je bericht niet gezien, ja heb al vaker zon crash gehad. maar dan met san andreas multiplayer

Max

Bewerkt: door MaxVito
Delen op andere websites

wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen.

Gewoon 1 keer laten crashen. Foto maken/overschrijven en klaar

Of wil je dat altijd hebben? Echt, lekker slim bezig :l

Delen op andere websites

wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen.

nou welke vraag moet ik beantwoorden? De vraag die ik weet kunnen we alleen beantwoorden als jij die BSoD code geeft, is dat nou zo moeilijk?

Naja je hoeft die errorcode hier niet te geven, maar dan kunnen we je dus ook niet helpen, het is jou keuze en jou probleem, niet de onze :)

Delen op andere websites

waar staat die BsoD code dan?

hersens uitgepoept?:7

Je hebt een voorbeeld opgezocht over hoe een BSoD eruit ziet, ben je nou gewoon niet slim genoeg om te bedenken dat de error code misschien wel de vage tekst zou kunnen zijn?

Je bent echt niet grappig als je dat soms dacht btw

Delen op andere websites

Waarom kun je geen foto maken dan? Pak gewoon een fotocamera. En lekker slim. Je koopt GTA IV. Hij werkt niet, dan bestel ik EFLC maar, want die gaat vast en zeker wel werken :l

naja zijn probleem toch :) het is zijn geld dat hij nu weggooit niet de mijne dus ik vind het goed :)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...