Davedavy Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 heb je wel vaker zon crash gehad? ( zonder de cd ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) ik ga niet extra mijn pc weer laten crashen voor jullie die fout code te geven....... Hij heeft al problemen zat.. Edit: sorry davy had je bericht niet gezien, ja heb al vaker zon crash gehad. maar dan met san andreas multiplayer Max Bewerkt: 23 augustus 2010 door MaxVito Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 nou dan kunnen we je moeilijk helpen he? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Gast ben je dom ofzo. Maak een foto van je bleu screen of typ hier de foutcode. Niet zeiken. Gewoon hier neerplakken. Anders kunnen we je niet helpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen. Gewoon 1 keer laten crashen. Foto maken/overschrijven en klaar Of wil je dat altijd hebben? Echt, lekker slim bezig :l Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 wesley,, jawel misschien moet je me vraag maar beter lezen.. en niet zeggen dat je het niet weet want dan kun je beter geen post plaatsen. nou welke vraag moet ik beantwoorden? De vraag die ik weet kunnen we alleen beantwoorden als jij die BSoD code geeft, is dat nou zo moeilijk? Naja je hoeft die errorcode hier niet te geven, maar dan kunnen we je dus ook niet helpen, het is jou keuze en jou probleem, niet de onze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 waar staat die BsoD code dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Weetje wat MaxVito. Je speelt maar lekker nooit meer GTA IV Bewerkt: 23 augustus 2010 door JordanMaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 waar staat die BsoD code dan? hersens uitgepoept? Je hebt een voorbeeld opgezocht over hoe een BSoD eruit ziet, ben je nou gewoon niet slim genoeg om te bedenken dat de error code misschien wel de vage tekst zou kunnen zijn? Je bent echt niet grappig als je dat soms dacht btw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 dat dacht ik ook niet... maar helaas heb ik geen foto kunnen maken omdat hij vast bleef hangen de map Deze Computer. Ik heb net Gta Eflc besteld. Mvg, Max Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Waarom kun je geen foto maken dan? Pak gewoon een fotocamera. En lekker slim. Je koopt GTA IV. Hij werkt niet, dan bestel ik EFLC maar, want die gaat vast en zeker wel werken :l Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Waarom kun je geen foto maken dan? Pak gewoon een fotocamera. En lekker slim. Je koopt GTA IV. Hij werkt niet, dan bestel ik EFLC maar, want die gaat vast en zeker wel werken :l naja zijn probleem toch het is zijn geld dat hij nu weggooit niet de mijne dus ik vind het goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 ga niet reageren in een topic als je geen antwoorden geeft op de vraag die gesteld wordt.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 ga niet reageren in een topic als je geen antwoorden geeft op de vraag die gesteld wordt.. doe je zelf ook niet dus waarom post je dit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts