Jump to content

Bleuscreen of dead.

MaxVito

Recommended Posts

[table=header]@ Wesley, JordanMaster, dji-unit[/table]Zo kan 'ie wel weer. Temper je taalgebruik een beetje. Dit soort opruiend gedrag is nergens voor nodig.

In plaats van dit soort reacties kunnen jullie ook wat duidelijk uitleggen waarom jullie graag de BsoD code / screen vragen, in plaats van allemaal te herhalen "dat je dan niet kan helpen".. :duh:

Jullie moeten eens leren om ermee op te houden steeds te denken dat iedereen hier net zoveel snapt van PC's als jullie. Dat is namelijk niet zo. Wellicht daarom dat forumleden hier een topic starten met een vraag? Jullie reageren alsof je het tegen een IT'er hebt met jullie "zijn probleem toch" en "hersens uitgepoept?", wat zijn dat in godsnaam voor vragen? Lees het eens terug, als jullie me kunnen vertellen in welke mate dit te maken heeft met hulp bieden mag je doorgaan.

[table=header]@ Topicstarter MaxVito[/table] Ik begrijp dat je met zulke reacties nogal geprikkeld voelt en alles behalve geholpen. Het is begrijpelijk dat je wanneer je niet zo ervaren bent, je PC niet opzettelijk durft te crashen. ;) Toch kan je dit het beste wel nogmaals doen in de hoop dat je de BsoD melding kan noteren, zonder die melding namelijk kunnen er talloze redenen zijn waarom je PC crasht, en is het voor ons hier zoeken naar een speld in een hooiberg.

Heb je weleens Flitskikkers Infotool gedraaid? Wellicht dat die iets kan vinden op je PC waar het aan kan schelen, bijvoorbeeld hard- of software die niet compatibel zijn met IV. :Y

[table=header]@ Wesley, JordanMaster, dji-unit 2[/table] Kijk, zo had het ook gelijk gekund. :tu:

Delen op andere websites

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MaxVito

19

• wesley123

15

• Fezz

9

• Davedavy

4

Top Posters In This Topic

Hallo,

Ik heb een beetje een heel erg groot probleem.

Als ik de cd er in doe van gta iv dan valt mijn pc uit. bleu screen of dead noemen ze dat.

What to do?

Mvg, Max

Dus je wil antwoord op de vraag in de hoofdpost? Goed, zeer simpel. Geen CD in je PC steken.

Dat is het enige antwoord dat je kan verwachten met zo'n vraag. Dus ofwel maak je een foto van je blauw scherm, ofwel leef je verder zonder GTA IV. En met EFLC te kopen zal je er niet vanaf zijn hoor.

En hypocriet gaan doen is ook niet nodig. Je hebt hulp nodig, de mensen hier willen één voor één helpen en hebben daarvoor ook één ding nodig: een afbeelding van je bluescreen. Jouw bluescreen. Niet van het internet geplukt. Doe dat dan gewoon.

Op de Bluescreen staan namelijk een hoop cijfers, codes en teksten die ervoor kunnen zorgen dat we hier het probleem uit kunnen afleiden, en je verder helpen met een oplossing. Zonder bluescreen kunnen we geen oplossing vinden, aangezien er miljarden error codes en bluescreen varianten zijn. Zorg gewoon dat het probleem nog één keer voorkomt, trek er een foto van en je bent er zo vanaf.

>>> Door Jacky-2007: Dat heeft de topicstarter inmiddels begrepen. Het zou echter helpen als de forummers die hier in dit Technische Problemen forum hulp bieden ook echt eens zouden gaan reageren alsof ze iemand willen helpen die geen tot nul verstand heeft van PC's, in plaats van iedere keer flauw te reageren alsof ze het tegen één of andere IT'er hebben. Geldt dus ook voor deze reactie.<<<

Delen op andere websites

Wil je nu even Flitskikkers' Infotool gebruiken, zodat wij kunnen achterhalen wat de specificaties van je systeem (a.k.a. de hardware in je pc) zijn. Link staat in de post van Jacky-2007.

Heb je trouwens ook een virusscanner?

Delen op andere websites

ik heb de stop error voor je opgezocht, er kwam niet echt super veel nuttigs uit, vooral omdat wij weinig ervan weten, geef aub meer info over de crash, gebeurt het zomaar? gebeurt het bij elke cd die je er in doet?

Dit probleem treedt op wanneer de computer is geïnfecteerd met een variant van het Sdbot-virus.

Het Sdbot-virus maakt een verborgen proces. Dit proces sluit programma's af die systeembeheerders gebruiken voor diagnose- en configuratiedoeleinden. Het proces kan ook voorkomen dat deze programma's worden uitgevoerd.

De bestandsnaam van het Sdbot-virus varieert. Veel varianten van dit virus plaatsen een stuurprogramma met de naam Msdirectx.sys of Haxdrv.sys op de computer. Het stuurprogramma wordt gebruikt om het virusproces te verbergen. De bestandsnamen die het virus regelmatig gebruikt, zijn Msdrv.exe en Sdkcore.exe. Deze virusvarianten kunnen het virus terugzetten als u de bestanden verwijdert.

Scan dus even met Malwarebytes Anti-Malware.

http://support.microsoft.com/kb/897079/nl

Delen op andere websites

Bij Flitsie's Infotool kan je ook bovenaan links de knop "BB code genereren" kiezen, dan kan je wat hij heeft aangemaakt aan code kopiëren en hier in een post plakken. Functie in de tool speciaal gemaakt voor het forum, die top Flits. :tu:

Delen op andere websites

Heb gta 2 a 3 jaar

gta 4 heb ik gespeelt (langzaam) had iets van video op medium gezet. maar hielp klein beetje..

toen ik gta 4 had toen heb ik een nieuwe videokaart erbij geplaatst omdat de andere een intel was en niet genoeg was.

Nu heb ik een asus nividia GeForce 8500GT

op het doosje staat nividia 7900

En wesley dat is onzin wat jij zegt ik heb een Intel Core 2 Duo.. staat op de stikker.

Bewerkt: door MaxVito
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...