Dylann. Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Heb gta 2 a 3 jaar gta 4 heb ik gespeelt (langzaam) had iets van video op medium gezet. maar hielp klein beetje.. toen ik gta 4 had toen heb ik een nieuwe videokaart erbij geplaatst omdat de andere een intel was en niet genoeg was. Nu heb ik een asus nividia GeForce 8500GT op het doosje staat nividia 7900 En wesley dat is onzin wat jij zegt ik heb een Intel Core 2 Duo.. staat op de stikker. Hmm en dit is je 1x dat je die letters krijgt?
MaxVito Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 daar kan je uberhaupt gta4 niet eens mee spelen, de cpu is te slecht Nee dit heb ik misschien al een half jaar of langer
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Heb gta 2 a 3 jaar gta 4 heb ik gespeelt (langzaam) had iets van video op medium gezet. maar hielp klein beetje.. toen ik gta 4 had toen heb ik een nieuwe videokaart erbij geplaatst omdat de andere een intel was en niet genoeg was. Nu heb ik een asus nividia GeForce 8500GT op het doosje staat nividia 7900 En wesley dat is onzin wat jij zegt ik heb een Intel Core 2 Duo.. staat op de stikker. ja dat kan ik ook lekker lezen he Daarbij, nu kregen wij wel van jacky op zijn kop maar jij verdomt het ok gewoon om de posts te lezen, ik heb je nu al 2 keer om meer info gevraagt maar jij geeft het gewoon niet, jij wil hulp dan moet je er zelf ook wat voor doen. Dus ik vraag het nog 1 keer, dit keer wat groter zodat je het zeker weten leest Krijg je deze error ook als je een andere cd erin doet? Heb je je pc al gescant op virussen? Komt deze error vaker voor? Als je nou ens op deze vragen antwoord geeft kunnen we je misschien verder helpen, maar als je dat niet doet, geen probleem. Mijn pc werkt normaal dus je hebt mij er niet mee
MaxVito Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Krijg je deze error ook als je een andere cd erin doet? JA Heb je je pc al gescant op virussen? JA AL ZO VAAK Komt deze error vaker voor? JA
Fezz Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Dan is er iets met je cd speler/de configuratie van de CD speler? Scan je systeem eens met Malwarebytes Anti-Malware.
Dylann. Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Dan is het probleem misschien dat gta te groot voor je laptop/pc is
MaxVito Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik ga me pc zo ressetten. helemaal 0 dat je hem in de winkel komt. Dat blauwe scherm met witte lettertjes is denk ik een virus. ik denk dat het is gekomen door camhack voor gta san andreas. Mvg, Max
Fezz Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Scan dan eerst met Malwarebytes anti malware!!!!!!!!
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik ga me pc zo ressetten. helemaal 0 dat je hem in de winkel komt. Dat blauwe scherm met witte lettertjes is denk ik een virus. ik denk dat het is gekomen door camhack voor gta san andreas. Mvg, Max ehhm nee, jij leest echt niks he? naja zoek het zelf maar uit, ik heb het geprobeert. Je leest werkelijk niks van de posts, ik heb al 3 oplossingen ggeven maar het lijkt je geen zak te boeien dat jij een probleem met je pc hebt, formatteer de boel maar en doe zoals jij het wilt, naar ons luister je toch niet.
Jacky-2007 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Een blauw scherm met witte lettertjes kan wel een virus zijn, maar het kan ook andere oorzaken hebben zoals jij omschrijft wanneer hij het scherm geeft. (Alleen bij het gamen) Ik raadt je ten zeerste aan om, voordat je je hele PC formatteert, iets te gaan doen met de reacties die je krijgt. Je gaat niet in op de opmerkingen dat je wellicht je settings moet wijzigen naar "low", de BsoD geeft aan dat je wellicht een virus hebt binnengehaald en daarvoor wordt een oplossing geboden die veel simpeler is dan je hele PC resetten.
Davedavy Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Een blauw scherm met witte lettertjes kan wel een virus zijn, maar het kan ook andere oorzaken hebben zoals jij omschrijft wanneer hij het scherm geeft. (Alleen bij het gamen) Ik raadt je ten zeerste aan om, voordat je je hele PC formatteert, iets te gaan doen met de reacties die je krijgt. Je gaat niet in op de opmerkingen dat je wellicht je settings moet wijzigen naar "low", de BsoD geeft aan dat je wellicht een virus hebt binnengehaald en daarvoor wordt een oplossing geboden die veel simpeler is dan je hele PC resetten. Hoe moet je de settings op low zetten als je hem niet eens kunt installeren :S
Fezz Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Hij heeft hem al geïnstalleerd slimpie Maar toch, als hij hem niet kan opstarten, hoe kan hij het dan veranderen?
Davedavy Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Hij heeft hem al geïnstalleerd slimpie Maar toch, als hij hem niet kan opstarten, hoe kan hij het dan veranderen? Hij heeft hem nog niet geinstalleerd , ik heb hem op msn en heeft het me uitgelegd , als hij een CD in z'n pc doet , crasht die. Elke cd , nu heeft die z'n pc gereset en is het opgelost.
Fezz Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Oh, ik hij zei dat hij hem al langer had, dus dan heeft ie hem al lang geïnstalleerd. Dacht ik. Waarom reset hij zijn PC terwijl er 3 keer is gezegd dat het makkelijker kan? Sjeemienee
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 dit was wss gewoon een virus. Er zijn virussen die proberen zich naar verwisselbare media te schrijven als deze word aangekoppeld, kortom je doet de disc in de drive, het virus probeert zich te schrijven, dat gaat niet -> BSoD. Dit was wss gewoon opgelost geweest met een virusscan.
Recommended Posts