MaxVito Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Ik had hem nog niet geinstalleerd an davy heeft het goed! Het was inderdaad een virus van san andreas camhack.. download dat nooit!!!! Pc doet het weer perfect!! hij is net klaar met updates.. dus Mvg, Max Bewerkt: 25 augustus 2010 door MaxVito
Davedavy Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Ow en , de link van dat virus !>!>NOOIT DOWNLOADEN!!! <!<! Is deze: Klik ( Geen direct link , is van gtainside. Dus je kan gerust de link openen om te kijken maar klik NIET ik herhaal NIET op download. )
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) ff voor de duidelijkheid, met de camhack is niks mis, het is de .dll die erbij is gelevert, en trouwens de .dll zelf doet ook nog niks, het zijn de acties die je uitvoert die het een probleem maken. SaCam_Loader laad deze trojan namelijk waardoor het virus uitgevoert word, met de camhack zelf is dus niks mis en met de .dll zelf ook niet. Zolang je de .dll ook nog niet gekopieerd hebt doet SaCam_Loader ook nog vrij weinig. EDIT: Volgens mij was ik ook diegene die zei in dit topic dat het mogelijk een virus was maar okee... Bewijst mijn punt Jowx Bewerkt: 25 augustus 2010 door wesley123
Recommended Posts