djbob Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ben nu in Las Venturas, en vraag me af waar ik de kart kan vinden.. Bij de walktrough staan een aantal locaties, echter, op die plek staat geen kart.. Misschien dat de ps2 versie van pc verschilt met de locaties van auto's? Dus waar kan ik die kart vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ben nu in Las Venturas, en vraag me af waar ik de kart kan vinden..Bij de walktrough staan een aantal locaties, echter, op die plek staat geen kart.. Misschien dat de ps2 versie van pc verschilt met de locaties van auto's? Dus waar kan ik die kart vinden Als je de missie Cut Troat Bussines hebt gedaan heb je een Kart en Vortex. Kijk op de Walktrough bij Vehicles en dan Kart dan vind je het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 je moet eerst missies doen ookal ga je weer terug naar las santos en dan staat ie bij dta hijs op de bergen van maddd dog spreek je nog wel eens mzl B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hi-duh2 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 bij maddowgs mansion da huis waar je die stealth missie had moeten doen(maddog rhymes book ofsow) in los santos daar buiten op een aanbouw vant huis moe je ff zoeke moe je wel wa missies hebbe gedan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 staat nog 1 bij waar je die bloodring races kan doen, tenminste (xbox) ik had daar ook 1 gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Er staat er ook nog 1vlak bij de motorschool in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 ja best wel machtig ding... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb toch al de link gegeven waar de Kart staat? Daar staan alle locaties op. Laat dit topic gelieve met rust nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.