KillerXL Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Er is iets heel raars aan de hand. Ik had namelijk heel veel mods geinstalleerd, en ik wilde weer GTA San Andreas online gaan spelen dus ik dacht: die mods moeten eruit anders gaat de hele zooi laggen. Heb gewoon gta sa opnieuw geinstalleerd, maar die mods zitten er gewoon nog in! Ik heb het hier over een aantal gemodde auto's. Nou heb ik weer alles van gta verwijderd, echt alles, volgens mij heb ik geen spoor achtergelaten. En weer gta opnieuw geinstalleerd vanaf de cd, en die auto mods zitten er gewoon nog in Hoe kan dat nou weer!?!? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 misschien (bij GTA IV in ieder geval) vraagt ie of je de savegames etc. wilt verwijderen en toen waren de mods pas weg Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Als je windows vista gebruikt Je mods worden automatisch gebackupt ofzo En san andreas laad die backups dan inplaats dan die shit die in gta3.img zit ofzo End ie backupfiles zitten in een verborgen map in vista Bij mij is t : C:\Users\Tom\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games En dan nog San andreas erachter dan moet je gwn ff die hele San Andreas map daar verwijderen Reageren
KillerXL Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Als je windows vista gebruikt Je mods worden automatisch gebackupt ofzo En san andreas laad die backups dan inplaats dan die shit die in gta3.img zit ofzo End ie backupfiles zitten in een verborgen map in vista Bij mij is t : C:\Users\Tom\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games En dan nog San andreas erachter dan moet je gwn ff die hele San Andreas map daar verwijderen Dat ga ik proberen, dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.