Jump to content

In welke klas zit jij dit jaar?


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    11

  • GekkieJ01

    9

  • Cabyon

    6

  • Bassieboy35

    6

Dit jaar in het ASO, 6e jaar, Latijn-6u Wiskunde. De Nederlanders onder ons zullen waarschijnlijk fronsen :N , de Belgen begrijpend knikken :Y

:Y

ASO, 6de middelbaar Wetenschappen-Wiskunde(7 uur wiskunde weliswaar).

Mij is opgevallen dat hier veel jeugd onder ons moeilijke richting(en) volgen :$:zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij valt op dat velen die in een makkelijkere richting zitten een moeilijkere aankunnen, maar dat ze zich gewoon niet willen inzetten. En dat beklagen ze zich vroeg of laat. :)

PS: Ik kan je bericht niet quoten om een of andere reden..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mij valt op dat velen die in een makkelijkere richting zitten een moeilijkere aankunnen, maar dat ze zich gewoon niet willen inzetten. En dat beklagen ze zich vroeg of laat. :)

PS: Ik kan je bericht niet quoten om een of andere reden..

Oei bizarre, is er ergens al een topic over Hoge school?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij valt op dat velen die in een makkelijkere richting zitten een moeilijkere aankunnen, maar dat ze zich gewoon niet willen inzetten. En dat beklagen ze zich vroeg of laat. :)

PS: Ik kan je bericht niet quoten om een of andere reden..

Tss, ASO is echt zoveel beter niet dan TSO hoor :puh: Het hangt er uiteindelijk vooral van af wat je wil doen, ASO is eerder op een Academische Bachelor terwijl TSO'ers eerder voor een Professionele Bachelor kiezen. Twee verschillende studierichtingen die naast elkaar zouden moeten staan bij het kiezen en niet onder elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb dit jaar mijn HAVO-diploma gehaald, dus ben MBO gaan doen.

Ja, noem me maar dom. Kan me niet schelen, heeft mijn studieloopbaan-begeleider ook al gedaan, na me eerst vierkant te hebben uitgelachen.

Net als wel meer mensen me vierkant uitlachen.

Materialistische levenssprinters die denken dat een HAVO-papiertje alleen al genoeg is om HBO te doen. Alsof zelfkennis geen rol speelt. Alsof het alleen maar om je schoolcijfers draait, en niet om je vaardigheden in die "competenties" van ze, of zelfstandigheidsvermogen. Moeten ze maar niet zo terughoudend zijn naar 'probleemkinderen' toe, met hun "We behandelen uw kind pas als die vervelend is in de klas. Als uw kind moeite heeft met leren maar zich uitermate netjes gedraagt in de klas, zoeken jullie het maar lekker zelf uit".

Kortzichtige reacties vaak, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...