GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 4KA - Kader/TL leerweg. Ook examenjaar dus. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Aankomend jaar naar 5 Havo, examenjaar Hopen dat het in één keer lukt, dan ben ik met 16 jaar klaar met middelbare hehe. Kan je op de scooter naar je studie Ik ga naar H4A, kneuze klas, ga misschien overplaatsing vragen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Aankomend jaar naar 5 Havo, examenjaar Hopen dat het in één keer lukt, dan ben ik met 16 jaar klaar met middelbare hehe. Kan je op de scooter naar je studie Ik ga naar H4A, kneuze klas, ga misschien overplaatsing vragen. Wees eens liev op je medeleerlingen. Maargoed, ik hoef geen scooter... meteen door voor auto, zie ook geen nut aangezien ik niet langer dan een half uur fiets. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Aankomend jaar naar 5 Havo, examenjaar Hopen dat het in één keer lukt, dan ben ik met 16 jaar klaar met middelbare hehe. Kan je op de scooter naar je studie Ik ga naar H4A, kneuze klas, ga misschien overplaatsing vragen. Wees eens liev op je medeleerlingen. Maargoed, ik hoef geen scooter... meteen door voor auto, zie ook geen nut aangezien ik niet langer dan een half uur fiets. Eerst zien dan geloven, en je gelooft je ogen niet En ik fiets maar 10 minuten naar school, maar toch neem ik een brommert Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Aankomend jaar naar 5 Havo, examenjaar Hopen dat het in één keer lukt, dan ben ik met 16 jaar klaar met middelbare hehe. Kan je op de scooter naar je studie Ik ga naar H4A, kneuze klas, ga misschien overplaatsing vragen. Wees eens liev op je medeleerlingen. Maargoed, ik hoef geen scooter... meteen door voor auto, zie ook geen nut aangezien ik niet langer dan een half uur fiets. Eerst zien dan geloven, en je gelooft je ogen niet En ik fiets maar 10 minuten naar school, maar toch neem ik een brommert Ja maar jij gaat als je die Senta gaat kopen toch ook weer verkopen? Reageren
rienie Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Ik ben zeker de domste hier. Ga naar de 4rde met vmbo kader. Teminste hoog genoeg om naar Grafisch Lycheum te gaan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 VMBO-T. Ik ga naar de derde. Reageren
GTA-top Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) B1C Vmbo- eerste jaar dus Bewerkt: 23 augustus 2010 door GTA-top Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 2 havo/vwo + Muziekklas. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Derde jaar Fiscale Economie en eveneens derde jaar Economie & Bedrijfseconomie. Beiden aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Helaas is het niet mogelijk (qua werkdruk) om beide bachelors in 1 jaar af te ronden, anders heb je een minimale werkdruk van 60 uur per week (en drukke werkweken dus meer), en dat is niet te doen. Wel ga ik zoveel mogelijk halen, zodat ik het jaar daarna (als alles goed verloopt uiteraard) mijn Master kan doen voor Fiscale Economie en het tweede deel van Bachelor 3 Bedrijfseconomie, en het jaar erop de Master Bedrijfseconomie (Accountancy). M.a.w. als alles goed verloopt heb ik over 3 jaar 2 Masters. Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Havo 4 . (Natuur & Techniek) Reageren
bramboy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 H4d Havo4 Natuur & Techniek , Wiskunde B , Economie & Informatica Ohja en Europauur van onze school Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.