GekkieJ01 Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 MBO Niveau 4 met ICT Beheer. Reageren
pk99 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 brugklas havo vwo cals ijsselstein :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: mijn leven is officieel over elke dag tot vieren naar school :7 :7 :cry: Reageren
Wesley Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 (bewerkt) MBO Niveau 4 met ICT Beheer. Toch wel goed gekomen ? Ik doe zelf MBO niveau 4 Sport en Bewegingscoördinator en nadat ik me MBO heb afgerond: HBO Fysiotherapie. Bewerkt: 11 september 2011 door Wesley_GTA Reageren
Sharingan Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 1e jaar van vierjarige opleiding Manager Ondernemer niv 4 MBO. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 MBO Niveau 4 met ICT Beheer. Toch wel goed gekomen ? Ik doe zelf MBO niveau 4 Sport en Bewegingscoördinator en nadat ik me MBO heb afgerond: HBO Fysiotherapie. Jup, nog bedankt voor je hulp trouwens. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 4VMBO-TL Nederlands Engels Duits Nask1 Maatschappijleer Biologie Wiskunde Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Ik doe zelf MBO niveau 4 Sport en Bewegingscoördinator en nadat ik me MBO heb afgerond: HBO Fysiotherapie. HBO Fysiotherapie schijnt een lastige opleiding te zijn om op te komen dacht ik. Veel scholen (niet helemaal zeker) hebben een loting bij die opleiding. Ben zelf nu aan m'n eerste jaar op het HBO begonnen. 'K zeggen nog even niet wat, omdat ik nog niet helemaal weet of ik bij deze studie blijf en misschien deze maand nog switch. Reageren
Wesley Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Ik doe zelf MBO niveau 4 Sport en Bewegingscoördinator en nadat ik me MBO heb afgerond: HBO Fysiotherapie. HBO Fysiotherapie schijnt een lastige opleiding te zijn om op te komen dacht ik. Veel scholen (niet helemaal zeker) hebben een loting bij die opleiding. Klopt inderdaad, dat is gewoon echt even het geluk treffen. Als alternatief heb ik ALO staan. Succes trouwens op het HBO! Reageren
stinkendeajuindude Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 3de jaar ASO Latijn Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 3e jaar VMBO-T Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 5VWO op dit moment met NT-profiel. Reageren
Kratod Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 (bewerkt) VMBO 5 BB en Nl op KB in EC5 (EC staat voor de klas van Handel en Administratie). Dit is mijn laatste jaar en dan ga ik verkopen nv2 op het Zadkine volgen. Bewerkt: 10 december 2011 door Kratod Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 VMBO 5 BB en Nl op KB in EC5 (EC staat voor de klas van Handel en Administratie). Dit is mijn laatste jaar en dan ga ik verkopen nv2 op het Zadkine volgen. Ben je blijven zitten? Want VMBO is toch altijd een 4 jaar durige opleiding? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 VMBO 5 BB en Nl op KB in EC5 (EC staat voor de klas van Handel en Administratie). Dit is mijn laatste jaar en dan ga ik verkopen nv2 op het Zadkine volgen. Ben je blijven zitten? Want VMBO is toch altijd een 4 jaar durige opleiding? Nee, hoor. Bij ons geldt namelijk, net als waarschijnlijk bij Kratod, een 5 jaar durige opleiding. En als je 'pech' hebt, kom je, voor je in de brugklas komt, ook nog eens in een schakelklas (ik gelukkig niet). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.