ZoutePeper Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Bugs in GTAIV origineel ook in TBOGT en The Lost and the Damned? Dus met graphics die je veel lager moet zetten als in andere games etc..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Glitches zoals de schommel glitch, interior glitch enzo zitten ook in TBOGT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Dat je je graphics lager moet zetten dan in andere games is niet echt een bug, dat is gewoon omdat GTA IV een heel zwaar spel is en niet zo goed geport is naar de PC. Episodes From Liberty City is even zwaar als GTA IV, dus het zal ook even goed werken. De nieuwste patch van GTA IV heeft er dan ook voor gezorgd dat je het spel mooier kan spelen, want in Episodes From Liberty City is dit ook een beetje verbeterd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Ja en nee.. Rockstar heeft wel geprobeert om zo veel mogelijk bugs eruit te halen natuurlijk, ook in patches voor GTA IV zelf. Schommelglitch en een aantal andere glitches zijn echter inderdaad in het spel gelaten, de schommelglitch omdat Rockstar ziet dat het veel vermaak geeft in het spel en eigenlijk geen kwaad doet, en de andere glitches omdat Rockstar daar waarschijnlijk zelf niet van weet en te lui(ja toch?) is om op door fan's gemaakte websites te kijken... Graphics zijn denk ik nog wel steeds hetzelfde wat dit betreft... Ik heb wel het idee dat ik mijn graphics in TLAD en TBOGT iets hoger kan zetten dan in GTA IV... Zo veel lager hoeven ze trouwens niet hoor: GTA ziet er een stuk beter uit dan andere spellen in dit genre, kijk bijvoorbeeld eens naar Saints Row 2 en de laatste uitgekomen Driver (vóór SF)... de nieuwe, Driver San Francisco, ziet er geloof ik wel erg goed uit, maar daar weten we de systeem eisen weer niet van, al denk ik dat die een heel stuk hoger liggen dan bij GTA, vooral qua RAM geheugen en CPU!) Bewerkt: 23 augustus 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.