Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 OWN SPEURTOCHTVoor wie werkte CJ in Liberty City? Salvatore Joey Ik weet dat ik vanmiddag met de DATA van SA heb zitten werken maar dit is wel heel ernstig, Is dit noormaal of is dat echt door mij aangebrachte schade ? Overal explosies en huizen staan in de vik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hhahaa volgens mij heb je de riot mode ontpopt. Der is trouwens ook een cheat voor. Dit komt ook voor in 1 van de laatste missies. P.s. Proffesional modder komt nouw wel heel erg in de buurt :lol: hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Welke cheat is dat? Heb gekeken bij de cheats van playstation en vond hem niet of is dit alleen voor PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hhahaa volgens mij heb je de riot mode ontpopt. Der is trouwens ook een cheat voor.Dit komt ook voor in 1 van de laatste missies. P.s. Proffesional modder komt nouw wel heel erg in de buurt :lol: hahaha Ik herriner me ineens dat ik bij het modificeren van de DATA, ik bij 10 objecten (grenade) heb gezet, er is gewoon geen weg van leven meer, alles ontploft 1 voor 1 Helicopter komt zich er ook mee bemoeien..., ik zal een op new game drukken kijken wat er gebeurd... Heel SA verzamelt zich om een partijtje te gaan rennen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 STATEOFEMERGENCY = Riot Mode Rellen Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1 Deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.