JRCJ Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Ik heb teveel auto's in de garage gezet en krijg ze er niet meer uit. en als ik iets probeer vliegen ze snel in brand. Heb het al geprobeerd met een towtruck maar ik krijg de auto's er niet uit??? Iemand ideeën? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 zijn ze modded? dan is het een bekend probleem als je CLEO mods gebruikt kun je mischien met een gravity gun de garage deur eraf trekken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Zie hier op WikiGTA, onder NADELIG. Als je voertuigen gemod hebt is het dus lastig om je garagedeur open te krijgen. Dit is dus een bekende bug. Reageren
JRCJ Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 zijn ze modded? dan is het een bekend probleem als je CLEO mods gebruikt kun je mischien met een gravity gun de garage deur eraf trekken Nee, er zijn geen mods gebruikt, heb het in VC en in SA beide op PS2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.