Jump to content

na een lange stilte

Recommended Posts

Geplaatst:

Uit verveling ben ik toch maar weer even op gtaforum. Heb daarbij ook gelijk maar even een nieuwe creatie gemaakt om te kijken of ik het nog een beetje kon. :)

Wat vinden jullie?

AdrianaLimacopy.png

Geplaatst:

AdrianaLima-1.png

Hij lijkt wel erg op deze signature, alleen de achtergrond is wat anders. Ik heb al heel veel (in dezelfde showroom van jouw) veel van deze stijl gezien. Probeer ook eens iets anders. :)

Geplaatst:

AdrianaLima-1.png

Hij lijkt wel erg op deze signature, alleen de achtergrond is wat anders. Ik heb al heel veel (in dezelfde showroom van jouw) veel van deze stijl gezien. Probeer ook eens iets anders. :)

Ja ik heb die een soort van opnieuw gemaakt :puh:

Geplaatst:

Allereerst WB!

Ik vind hem wel vet, alleen waarom gebruik je scanlines, want ik vind dat dat de kwaliteit van je sig een beetje omlaag haalt. Sommige delen vind ik ook iets te fel.

Ik hoop op meer werk van jou. :)

Geplaatst:

Vind het niet erg leuk dat je mijn vriendin hebt gebruikt op de sig maar toch geef ik je een 9/10 :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

zij is zo hot! 10/10 omdat je haar hebt gebruikt Megan Fox is ook wel hot :tu:

Wat zijn de stocks? :puh:

Voor de rest mooi:

8/10

Het lettertype past er inderdaad niet echt bij.

Stocks zijn die zwarte randen

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst: (bewerkt)

zij is zo hot! 10/10 omdat je haar hebt gebruikt Megan Fox is ook wel hot :tu:

Wat zijn de stocks? :puh:

Voor de rest mooi:

8/10

Het lettertype past er inderdaad niet echt bij.

Stocks zijn die zwarte randen

Sorry maar die zwarte randjes heet een 'Border' een stock is een afbeelding die je hebt gebruikt met orginele achtergrond en daar maak je effecten over heen. Het is gewoon een render die niet uigeknipt is :bonk:

Even nog over je sig.

weinig op aan te merken maar zoals er al gezegd is, probeer is iets nieuws.

7/10.

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Het is gewoon een render die niet uigeknipt is :bonk:

Niet altijd hoor, je kan ook bijvoorbeeld een landschap hebben. Hierbij heb je geen render, maar is wel een stockfoto. ;)

Geplaatst:

Ik vind hem goed gelukt, dit is voor mij de eerste sign die ik met deze stock/render/whatever zie, dus ik kijk misschien wat anders als de rest. Ik zou alleen iets meer op de tekst letten, vind deze niet super.

Al met al: 9.2/10

Geplaatst:

Kloep niet te bijdehand ;)

Het klopt wat je zegt maar ik wou het op een simpele manier een beetje uitleggen.

Ben ik nu weer in ene keer bijdehand? Je legt dan misschien wel iets simpel uit, maar het klopte alleen niet helemaal. Ik verbeterde je gewoon, zodat BAD14 en Dylann. het ook te weten komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...