Jeremy. Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik vind het een bijdehandte opmerking maar ik geef je wel gelijk Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Hij lijkt wel erg op deze signature, alleen de achtergrond is wat anders. Ik heb al heel veel (in dezelfde showroom van jouw) veel van deze stijl gezien. Probeer ook eens iets anders. Ik wou hier toch nog even op reageren. Ik wil het toch een beetje bij mijn eigen soort van stijl houden, maar dit was weer een opwarmertje voor de toekomst. Ik verbeter me zelf wel weer langs de weg. En bedankt voor alle reacties. Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Hij lijkt wel erg op deze signature, alleen de achtergrond is wat anders. Ik heb al heel veel (in dezelfde showroom van jouw) veel van deze stijl gezien. Probeer ook eens iets anders. Ik wou hier toch nog even op reageren. Ik wil het toch een beetje bij mijn eigen soort van stijl houden, maar dit was weer een opwarmertje voor de toekomst. Ik verbeter me zelf wel weer langs de weg. En bedankt voor alle reacties. Je eigen soort van stijl, oké. Maar ik vind jouw stijl wel erg eentonig, vooral de tekst heb ik al heul erg veel voorbij zien komen. Dat is geen eigen stijl, maar meer copy-paste. Doe eens wild! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.