Jump to content

Nieuwe Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb mijn huidige sig inmiddels wel uitgekeken en vond dat het tijd werd voor een nieuwe. :puh:

En hier is ie dan:

37693433.jpg

Met border:

17155906.jpg

Wat vinden jullie er van?

EDIT: Ik ga een remake doen, met hetzelfde principe als deze maar toch anders.

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Hij is op zich wel leuk, alleen is hij een beetje leeg. Ook past het lettertype er niet mooi bij. Dus ik zou iets meer met de achtergrond doen.

Het hoeft niet heel veel te zijn. Met een gradient van zwart naar donkergrijs zou hij al een stuk verbeteren. :)

Ik vind het zelf trouwens ook niet zo mooi, zo'n dikke border. Maar dat is dan weer mijn smaak. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

't Is best wel een dikke border. Hoeveel px?

De border is drie pixels breed. Ik zal em nog wel aanpassen.

EDIT: Ik heb een remake gedaan, is deze beter/mooier?

96822965.jpg

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Je nieuwe (in de post hierboven) vind ik persoonlijk een stuk leuker. Die verschillende kleuren zijn leuk en je hebt nu niet over te hele afbeelding één vervagingseffect gebruikt. Zelf vind ik dat dat effect iets minder had gemogen. Enig minpunt vind ik echter je tekst. Niet alleen dat effect, maar ook je lettertype. Het is namelijk een pixelachtig lettertype (tenminste, zo ziet het bij mij eruit) en dat neemt het hele gevoel van de vloeiende lijnen en de keurige scherpe randen van de sterren weg. Kijk eens naar een ander lettertype op je pc of download er één gratis van een site als dafont.com. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...