ColaGlas Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Hallo, Sinds de nieuwe update (SAMP 0.3b) sluit het spel de hele tijd af als ik op de 'schiet knop' druk. Het is geen crash want ik krijg geen melding ofzo maar het is hetzelde gelijk ik gewoon het spel afsluit zegmaar. Ik heb geen keybinders of hacks en het maakt niet uit op welke knop schieten staat, hij sluit zoiezo af zodra ik er op druk .. Btw, ik speel op SARP. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Het kan zijn dat ze schieten niet toestaan op die server en dan een soort van autokick geven. Het kan ook aan je toetsen liggen, het kan namelijk zo zijn dat je ESC knop op schieten staat ( in het SA controls menu ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.