Jump to content

[RDR] Mowing Them Down

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan ik de trophie Mowing Them Down halen ?

als je maar 100 mensen ofzo kan killen in de storyline met een mounted weapon ?

Geplaatst:

Ga naar El Presido in multiplayer of singleplayer schiet op het dynamiet en dan zal je een bounty krijgen, ga dan naar een mounted wapen en begin ze maar neer te schieten. :puh:

Geplaatst:

Het kanon en de gattling gun tellen allebei voor die trophy, en de kills ermee in singleplayer en multiplayer tellen allebei. Kijk in je stats in welke mode en met welk wapen je de meeste kills heb, en ga daar dan mee verder. :puh: Al lijkt mij multiplayer, zoals hierboven gezegd, makkelijker.

Geplaatst:

Ik heb het gedaan in El Matadero met de Browning gun op het dak. De helft van mijn kills waren in de missies met de gattling gun en de andere helft heb ik met de browning gun in El Matadero gedaan. Maar toen kreeg ik de achievement niet. Moet je nou 500 gasten vermooden met dezelfde type gun?

Geplaatst:

Ja, 500 kills met 1 type gun. Dus bijv. 250 met een gattling gun en 250 met een kanon werkt niet dacht ik. Ook singleplayer/multiplayer gecombineerd werkt geloof ik niet.

Geplaatst:

bij die andere trophies maak niks uit met welke gun, als je maar met de soort wapen 500 kils krijg

dus dat snap ik niet

Geplaatst:

nee ik bedoel : ik heb met de double-action revolver heb ik 300 kills en dan heb ik met de high pistol heb ik dan 200 kills toen kreeg ik die trophie

Geplaatst:

Het maakt niet uit of je die 500 kills maakt met de gattling of the kanon, het aantal van alle kills van alle mounted weapons moet gelijk zijn aan 500. En je doet het ofwel in multiplayer of in singleplayer. Het is niet dat je kan 200 kills in singleplayer maken en 300 in multiplayer ;) .

Ik heb die trophy in El Presido gedaan met de kanon en de gattling gun ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...