Jump to content

Probleem met GFWL


Luccie1997

Recommended Posts

Ik heb GTA EFLC gekocht en die maakt dus ook gebruik van GFWL.

Soms doet GFWL het en soms ook weer niet, nu heb ik dus het probleem dat hij het al een paar daagjes niet doet.

Ik wil inloggen in EFLC zelf maar dan blijft hij vasthangen bij Aanmelden.

Ik heb ook al de client geprobeerd maar die zegt dat ik een connectiefout heb terwijl ik gewoon internet op kan.

Kan iemand me helpen?

MVG. Luccie1997

Link to comment
Delen op andere websites

sluit eerst alle andere internet gebruikende applicaties af en probeer het dan nog eens.

Ook al geprobeerd, ik had alles afgesloten waarvan alles internet nodig had maar hij deed het nog steeds niet...:S

Bewerkt: door Luccie1997
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA EFLC gekocht en die maakt dus ook gebruik van GFWL.

Soms doet GFWL het en soms ook weer niet, nu heb ik dus het probleem dat hij het al een paar daagjes niet doet.

Ik wil inloggen in EFLC zelf maar dan blijft hij vasthangen bij Aanmelden.

Ik heb ook al de client geprobeerd maar die zegt dat ik een connectiefout heb terwijl ik gewoon internet op kan.

Kan iemand me helpen?

MVG. Luccie1997

Ik heb je PB ontvangen, dan mijn eerste vraag: wat is ELFC en wat is GFWL?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA EFLC gekocht en die maakt dus ook gebruik van GFWL.

Soms doet GFWL het en soms ook weer niet, nu heb ik dus het probleem dat hij het al een paar daagjes niet doet.

Ik wil inloggen in EFLC zelf maar dan blijft hij vasthangen bij Aanmelden.

Ik heb ook al de client geprobeerd maar die zegt dat ik een connectiefout heb terwijl ik gewoon internet op kan.

Kan iemand me helpen?

MVG. Luccie1997

Ik heb je PB ontvangen, dan mijn eerste vraag: wat is ELFC en wat is GFWL?

Hah, ik dacht dat je dat wel zou weten... :S maar kan iemand me helpen zit ik zit hier al een paar daagjes mee en mijn GTA verslaving vertelt me dat ik nodig weer eens EFLC moet gaan doen xD

Link to comment
Delen op andere websites

deinstalleer GFWL en EFLC eens en installeer daarna opnieuw door de installer als administrator uit te voeren.

Helaas heeft het niet geholpen, hij blijft steeds hangen bij Aanmelden.

Het jammere is dan dat je GFWL nodig hebt om te saven. En als ik dan in GFWL wil aanmelden blijft hij vasthangen. De client heb ik ook al geprobeerd maar die zegt ook dat ik een connectiefout heb. Blijf met oplossingen komen A.U.B.!

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer XLiveLess eens, dan heb je geen Games for Windows LIVE nodig. Je kan dan ook niet online en kan geen achievements halen, dat is wel een nadeeltje. Ook zullen je vorige savegames dan niet meer beschikbaar zijn, maar de nieuwe savegames zullen dan wel beschikbaar zijn voor iedereen (makkelijk uitwisselbaar dus).

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer XLiveLess eens, dan heb je geen Games for Windows LIVE nodig. Je kan dan ook niet online en kan geen achievements halen, dat is wel een nadeeltje. Ook zullen je vorige savegames dan niet meer beschikbaar zijn, maar de nieuwe savegames zullen dan wel beschikbaar zijn voor iedereen (makkelijk uitwisselbaar dus).

Heel erg bedankt, ik heb het er wel voor over om hem nog eens uit te spelen :)... En multiplayer kon ik vroeger ook al niet doen omdat mijn internetconnectie te slecht was dus dat kon ik ook al niet doen, maar in ieder geval... Ge zijt hartelijk bedankt xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...