TZG Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Hallo beste mensjes, Ik heb aardig wat nummers in mijn Itunesbibliotheek staan, en lang niet bij allemaal staan songteksten/albumillustraties. Ik heb wel eens gehoord dat er programma's zijn om dit automatisch bij geselecteerde nummers te zetten, maar ik heb geen namen van de programma's. Heeft iemand een idee hoe ik zonder zelf al te veel werk te verrichten bij nummers uit mijn bibliotheek een songtekst en albumillustratie krijg? TZG Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Je kunt met iTunes ook albumillustraties zoeken Vraag me niet hoe, maar een vriend van mij zoekt zo zijn album illustraties. Voor songteksten weet ik niet, daar heb je duizenden sites voor... Reageren
TZG Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Je kunt met iTunes ook albumillustraties zoeken Vraag me niet hoe, maar een vriend van mij zoekt zo zijn album illustraties. Voor songteksten weet ik niet, daar heb je duizenden sites voor... Hee voor albumillustraties staat er inderdaad gewoon bij in Itunes, maar ik wil graag ook songteksten op mijnn IPod kunnen lezen bij het nummer, en dan moet het in Itunes er bij gezet worden. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Hallo beste mensjes, Ik heb aardig wat nummers in mijn Itunesbibliotheek staan, en lang niet bij allemaal staan songteksten/albumillustraties. Ik heb wel eens gehoord dat er programma's zijn om dit automatisch bij geselecteerde nummers te zetten, maar ik heb geen namen van de programma's. Heeft iemand een idee hoe ik zonder zelf al te veel werk te verrichten bij nummers uit mijn bibliotheek een songtekst en albumillustratie krijg? TZG effe windows media player starten en dan bij een onbekend album rechterklik op het albumhoes en klikken op albumgegevens zoeken Je kunt met iTunes ook albumillustraties zoeken Vraag me niet hoe, maar een vriend van mij zoekt zo zijn album illustraties. Voor songteksten weet ik niet, daar heb je duizenden sites voor... dan zal jouw vriend vast geregistreerd staan bij iTunes waardoor hij met een klik zo de albumgegevens met albumhoesje vindt edit:post van hierboven gelezen van dat heb ik geen brood gegeten dus kan ik je helaas niet mee helpen Bewerkt: 25 augustus 2010 door Wickedmen Reageren
TZG Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) Hallo beste mensjes, Ik heb aardig wat nummers in mijn Itunesbibliotheek staan, en lang niet bij allemaal staan songteksten/albumillustraties. Ik heb wel eens gehoord dat er programma's zijn om dit automatisch bij geselecteerde nummers te zetten, maar ik heb geen namen van de programma's. Heeft iemand een idee hoe ik zonder zelf al te veel werk te verrichten bij nummers uit mijn bibliotheek een songtekst en albumillustratie krijg? TZG effe windows media player starten en dan bij een onbekend album rechterklik op het albumhoes en klikken op albumgegevens zoeken. Je kunt met iTunes ook albumillustraties zoeken Vraag me niet hoe, maar een vriend van mij zoekt zo zijn album illustraties. Voor songteksten weet ik niet, daar heb je duizenden sites voor... dan zal jouw vriend vast geregistreerd staan bij iTunes waardoor hij met een klik zo de albumgegevens met albumhoesje vindt edit:post van hierboven gelezen van dat heb ik geen brood gegeten dus kan ik je helaas niet mee helpen Ik heb al een geweldig programmaatje gevonden voor songteksten: Get Lyrical, heel handig, je selecteert de nummers waarvan je de songtekst wilt hebben, en hij vind ze bijna allemaal! Bewerkt: 28 augustus 2010 door TZG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.