malinwa Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 heyz, hier mijn specs eerst op een rijtje Windows 7 64 bits amd athlon x2 250 2cpu 3.0Ghz 4gb DDR2 800MHZ (Gta gebruikt enkel 1.4 Gb ram dus help ni veel ) wel als ik photoshop natuurlijk ati HD5450 512 mb DDR2 Overclocked ( + 1024 Mb gedeeld systeemgeheugen help niet veel weet ik ) / Nvidea 8200 integrated nu het probleem is gta iv ingesteld op laagste settings shadows off ( patch 1.0.7.0) maar ik krijg niet meer dan 21 fps hij gebruikt 65 % Gpu en 54% gpu ram en gaat niet boven 50% CPU gebruik het verhogen van de settings naar medium + shadows medium geeft enkel een verschil van 2 frames resolutie verlagen/ verhogen geeft dan weer een groot verschil al gebrobeert - videokaart herstellen naar nomale clock waarden - alle andere patches van gtaiv - enkele commands - Mods die normaal FPS omhoog halen - editen Visualssettings.dat voor nog minder Draw distance (weet het nederlandse woord hier niet voor ) - herinstaleren GTA iv -getest met bieide videokaarten niets help ik denk dat het probleem ligt aan dat mijn cpu niet hogzer wil gaan dan 50 % ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Je GPU is gewoon veel te slecht voor GTA IV hoger dan Low. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Je GPU is gewoon veel te slecht voor GTA IV hoger dan Low. het maakt niet uit hoog of laag het geeft enkel verschil van 2 frames alles staat dan nu ook op low geen filtering geen shadows alles op 0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 hmm ik maak ook maar ff zoon topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 (bewerkt) hmm ik maak ook maar ff zoon topic Wat bedoel je hier nu weer mee ? Heb al gezien Bewerkt: 24 augustus 2010 door malinwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 heb je je drivers wel up to date? en heb je -memrestrict al geprobeert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 heb je je drivers wel up to date? en heb je -memrestrict al geprobeert? driver up to date memrestict verschillende gebrobeert maar weet niet exact welke beste is heb een 512 Mb kaart gebruik low textures een gebruik ongeveer een 240 mb aan vram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.