Zombiespeed Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Eey , ik irriteer me al een tijdje eraan dat gta iv heel traag bij mijn pc is Terwijl ik games zoals fallout 3 en call of duty world at war enzo wel op Max kan spelen Mijn benchmark result is dit : Statistics Average FPS: 15.52 Duration: 24.49 sec CPU Usage: 89% System memory usage: 92% Video memory usage: 56% Graphics Settings Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: High View Distance: 25 Detail Distance: 37 Hardware Microsoft® Windows Vista" Home Premium Service Pack 1 Video Adapter: ATI Radeon HD 5600 Series Video Driver version: 8.17.10.29 Audio Adapter: Luidsprekers (High Definition Audio-apparaat) AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ Kan iemand me please helpen of zeggen welke settings ik zou doen Ik heb btw een 1280x1024 groot scherm maar had ff lager Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 (bewerkt) Texture Quality: Medium Render Quality: High Render Quality: Low kan mischien veel doen dit is anti analising als ge het zo beter kent) niet echt low zal ik zeggen heb trouwens juist zelfde probje zietopic Bewerkt: 24 augustus 2010 door malinwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 die processor kan het spel niet op die settings aan, zet ze dus lager. @malinwa; Render quality is GEEN anti aliassing, dat heeft gta4 namelijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 (bewerkt) @malinwa; Render quality is GEEN anti aliassing, dat heeft gta4 namelijk niet. heb me vergist bedoelde aniostropic filtering eerst is het render quality dit wordt later texture filtering aniostropic filtering x2 x4 x8 x16 ( na patch) Bewerkt: 24 augustus 2010 door malinwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik denk dat Zombiespeed zelf wel met schuifertjes kan spelen om de beste mix tussen performance en beeld te krijgen. Hij vraagt zich waarschijnlijk af hoe het kan dat IV zo mislukt werkt, terwijl Fallout 3 e.a. juist super werken. Dat komt omdat GTA IV een free roamer is. En free roamers gebruiken veel meer computer kracht dan een ander spel, omdat een grote wereld moet worden geladen, wat bij andere shooters veel minder het geval is, en omdat je op hoge snelheden door het speelveld heen rijdt, wat dus anders is bij Fallout 3. Mensen zeggen vaak dat het aan GTA IV ligt, maar ik ben nog geen enkele moderne free roamer tegenkomen die fatsoenlijk werkt op mijn pc, terwijl ik andere maxed kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.