Jump to content

rpg en combatrifle vindplaats


Kippetje123

Recommended Posts

hallo,

ik heb voor een missie een rpg nodig (is wel zo handig). maar ik kan hem niet vinden in alqonguin. weet iemand hoe dit kan? (ik zit bij de missie holland nights[ ik wil die gozer een raket door zijn hoofd schieten. met een sniper duikt hij elke keer weg :(

en de combatrifle kan ik ook niet vinden bij het politiebureau?

thx

Bewerkt: door Kippetje123
Link to comment
Delen op andere websites

Handige tip: als je op WikiGTA kijkt kan je je muis over de vindplaats heen houden. Daar staat dan de hoogte op van het wapen, en weet je dus waar je ongeveer moet zoeken. De hoogte van de Combat Sniper in Algonquin is 31.94, dat betekend dat ie redelijk hoog is. Als ik het me goed kan herinneren ligt die dan ook op het dak. Neem een helikopter bij Helitours (kaartje) en land op het dak om hierbij te geraken. ;)

De locatie van de RPG is laag, dus zoek ook laag. Ik weet spijtig genoeg niet van buiten waar deze precies ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

De bovenste RPG in Algonquin is het makkelijkste: deze ligt bovenop een heel klein eilandje van rotsen met gras erop. Via de noord-oost kant van dat eilandje kun je er op klimmen, maar je moet wel een beetje moeilijk doen: de rotsen zijn te stijl om gewoon te lopen, dus je moet soms op de springtoets blijven rammen om omhoog te komen...

De onderste RPG in Algonquin is ligt aan de waterkant en is daardoor een stuk moeilijker te bereiken... Pak een boot en vaar langs de plek waar hij zou moeten liggen. Aan de zuidelijke waterkant is dat blok open, maar er zit een verhoging(daardoor kun je hem niet pakken zonder boot): ga op je boot staan en klim erop en je RPG zou daar binnen moeten liggen.

De Combat rifle ligt volgens mij inderdaad op het dak van het Civilization Committee(irritante naam :7), en als ik me niet vergis op het heliplatform. Waar precies weet ik niet, dus ik zou even met je helikopter een rondje gaan vliegen en kijken of je hem ziet, voordat je land en dat ding moet gaan zoeken met politie achter je aan...

Link to comment
Delen op andere websites

De Combat rifle ligt volgens mij inderdaad op het dak van het Civilization Committee(irritante naam :7), en als ik me niet vergis op het heliplatform. Waar precies weet ik niet, dus ik zou even met je helikopter een rondje gaan vliegen en kijken of je hem ziet, voordat je land en dat ding moet gaan zoeken met politie achter je aan...

Bijna goed :)

De Combat Sniper ligt niet op het heliplatform, maar op die zwarte koepel. Let echter op; bij de koepel zal een wachter staan, en zodra je in de buurt van dat commitee krijg je een vier sterren Wanted Level.

Link to comment
Delen op andere websites

met een sniper duikt hij elke keer weg :(

Ook met een sniper is hij goed te doen hoor. Klim bovenin de kraan die aan de andere kant van de straat staat, hier dus. Als je op de juiste plek zit heb je goed zicht op Clarence en kan je hem makkelijk een kogel door z'n hoofd schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...