Jump to content

My Shared Folder

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Yo, My Chared Folder laad echt mega sloom (is mn liedjes map) hij is 8,22 GB dus is ook wel begrijpelijk maar weet iemand een manneer dat hij em wat sneller laad want hij is er heel lang me bezich (ik heb Serial ATA dus daar zal het niet aan liggen)

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Kopier alle bestanden naar andere map (met knippen is het in 1 min. klaar) en noem die dezelfde. Als het goed is zal het sneller gaan, zo niet dan moet je het even zeggen dan bedenk ik wel iets anders.

Geplaatst:

ik zou als ik jou was ook de liedjes die je niet meer luistert kleiner maken, my shared folder heeft met kazaa te maken en kazaa = troep dus het kan ook zijn dat je wat schadelijke dingen hebt gedownload en dat ie daarom wat sloom is

Geplaatst:

eeh, dat hij 8GB is en sloom laadt, vind ik een beetje vergezocht, in mijn muziekmap zit wel wat meer in, en ik heb IDE en hij laadt snel, maar ik denk ook dat je wat schadelijke dingen heb gedownload van kazaa, ik heb dat ok gehad dus ik ben overgestapt naar een andere downloadproggie.

Maak op je bureaublad paar mappen zo als 'Muziek', 'Video', 'Afbeldingen' enzo. Plaats in elk map de dingen die daar horen en verwijder alles wat te oud is en wat je niet meer gebruikt. Laat gelijk een virus scanner erover gaan (Van mij kun je Norton 2005 krijgen, 15 dagen trial.) en kijk of er virussen zijn.

Dan heb je redelijke overzicht over jou mappen en het vinden van bestanden is 300x zo sneller geworden. In begin zul je niet zo snel alles vinden maar als je het beetje snapt zal het sneller gaan.

Ik neem ook aan dat je Kazaa gebruikt. Doet dat a.u.b niet want het is heel slecht. Ik ben nu LimeWire Pro aan het testen, die bevalt me ook niet. Ze zeggen in het begin 'Koop Pro en download sneller' en als je het hebt download je voor geen meter sneller en zijn alle bestanden (Alleen films en andere media niet.) zijn nep. Voor een test (VOOR EEN TEST) downloade ik GTA San Andreas, het bestand hete:

[PC Games] GTA 5 - Grand Theft Auto san andreas PC RIP (work PERFECLY)

Die laatste 2 woorden kloppen helemaal, maar wat je krijgt is GTA 3. Zo iets had ik wel verwacht want de bestand 176MB. Wie denk nou dat SA zo klein is? SA op dvd voor PS2 is (Ik schat) 4.5GB, hoe groot het voor PC is weet ik niet maar niet zo klein: 176MB.

De muziek kwaliteit is ook niet al te best. Allemaal geruis doorheen.

De films ben ik nog aan het testen. Het downloaden van Meet the Fockers duurt maar heel kort en je merk er bijna niks van of het is al klaar.

Maar 1 virus ontdekt maar die had ik ook wel verwacht als je Sims City 4 van 15KB wil. De aantal downloaders van dat (nep)spel zat wel goed op 26, iedereen geloofd dus dat je Sim City voor 15KB kunt krijgen. Ik weet nog dat Sims City 4 1.5Gb was.

Het echte PLUS! aan dit stukje software is dat die meldingen geeft als de software beschadigt is en of hij denkt dat er virussen kunnen zijn.

Opzich erg handig, als je een melding krijgt bij het downloaden van iets groots (4GB) en je hebt beperkt datalimiet dan als je 5 uur voor iets aan het wachten bent en het is klaar dat je dan stuk rommel hebt dat niet werkt en ook je datalimiet overheen bent.

Die is dus ook niet aan te raden. Zoek gewoon naar ArEs, het is niet snel, geeft geen meldingen en noemt zich geen PRO. Maar je hebt 1 keer in 3 maanden misschien een virus. Alle spellen die je download zijn prima en kunnen worden gebruikt. Alleen dat de namen soms niet echt kloppen. Voor films en media is dit ook een prima aanrader. In 2 uur heb je Scary Movie 1, 2 en 3. Als je liedje download kun je voor dat die gedownload is ook luisteren. Films kun je dan bekekijken (Vaak niet bij grote films) Bij mij kun je Aris krijgen. ;)

Ik weet dat dit echt onzin is. Maar ik wou het even kwijt. Mijn ochtend gymnastiek.

Edit: Aris=> Ares

Bewerkt: door X-TX

ik heb het ook (en het is ares)ik heb het van een vriend.

In 2 uur heb je Scary Movie 1, 2 en 3
dit kan ook wel langer duren (bij mij tenminste)maar het progje werkt wel goed zelf.en mag dit eigenlijk wel schrijven op dit forum??? Bewerkt: door gangster
Geplaatst:

Het maakt mij helemaal niks uit.

Zo als ik in andere topic zei: Die programma's zijn gemaakt om sneller door jou gemaakt vakantie foto's of films te versturen naar andere mensen. Of versturen van andere dingen die je zelf hebt gemaakt. Het is dus helemaal niet illigaal, het word illigaal gebruikt. Als ik nu aan ban of een warn krijg is dat totale onzin omdat dit nog steeds binnen de regels verloopt. Als ik zeg waar je gratis Photoshop kunt downloaden, dat is dan wel illigaal.

Geplaatst:

ik zeg 1 ding, niewsgroepen voor al mijn films en muziek

games ens software is illegaal

ik zou ook stoppen met kazaa

Geplaatst:

Kazaa (ook de lite versie) bevat spyware, dus zou ik sowieso niet instaleren. My Shared folder hoeft niets met Kazaa te maken te hebben, XP maakt ook zo'n map aan.

Het kan zijn dat de map waarin je je nummers bewaard van ieder nummer de bitrate in leest en die in een kolom laat zien. Als je die kolom uitzet (rechterknop op 1 van de kolom namen en je kun kiezen welke je wilt) zal het al een stuk sneller gaan. Als je de nummers naar een nieuwe map verplaatst zal de kolom van bitrate normaal gesproken ook niet aanwezig zijn en zal de map sneller te zien zijn.

PS: het downloaden van muziek is niet ilegaal (het beluisteren ervan weer wel als ik het goed heb), uploaden wel. Het is dus sowieso verstandig, alleen niet sociaal, om de shared folder van een P2P programma leeg te houden, maar dit terzijde.

Ik HAD ooit kazaa heb ik wel vewijderd maar toch als standaard download map gehouden en ik geef toch gen illigaale shit weg ofzo dus ik mag zelf weten of ik een My Shared Folder heb of niet ik vraag alleen of iemand weet dat ie sneller laad.... maar het is al gelukt ltrz

En nog bedankt Broken Table hij laad nu in 1 sec

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:
dus ik mag zelf weten of ik een My Shared Folder heb of niet ik vraag alleen of iemand weet dat ie sneller laad.... maar het is al gelukt ltrz

Ik spreek je nergens op aan ofzo. Ik vertel alleen dat het strafbaar is om bestanden te delen met anderen. Brein zoekt alleen naar uploaders en niet naar downloaders en de boetes kunnen aardig hoog zijn. De opmerking was ook niet alleen tegen jouw bedoeld, maar ter kennisneming van iedereen.

En nog bedankt Broken Table hij laad nu in 1 sec

Graag gedaan :-)

Geplaatst:

Brokentable je hebt het fout.

je mag muziek downloaden en beluisteren zo ook films.

het aanbieden ervan is illegaal.

software en games mogen niet gedownload en gespeeld, isntalleerd, gebruikt worden.

sorry voor de off-topic post

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...