Jump to content

GTA Sa mp Objects

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb sinds kort een server gehost op sa mp 0.3, en het is een stuntserver. Maar nou is het (hele grote) probleem... De objecten die zijn onzichtbaar van veraf, maar je moet er héél dichtbij gaan staan om die objecten te kunnen zien! :-( Kan iemand mij daarmee helpen? Alvast bedankt! Groeten Damon_NL

Geplaatst: (bewerkt)

En je kan bij server.cfg je distance aanpassen!

Ok, bedankt voor de reactie... Maar hoe? En waar staat dat? Alvast bedankt! (P.S Staat dat bij Streaming distance ofzo?) (Ohwja ff een paar screens voor de duidelijkheid! :puh:

post-123435-1282725741,63.jpg

Die boom is vrijwel onzichtbaar van veraf, maar van dichtbij is hij nog steeds doorzichtbaar als je er bij staat! :-(

En hetzelfde met deze hangar:

post-123435-1282726190,94.jpg

Bewerkt: door Damon_NL
Geplaatst:

Nieuwste versie van je streamer downloaden en je gamemode recompilen.

^

Lees je eigenlijk mijn post wel?

En gooi dat <hackprogramma> er ook maar af.

Ik vind het gewoon niet kunnen dat mensen gewoon schaamteloos screens plaatsen waarop ze tonen dat ze hacken in een multiplayer game. Dat getuigt van heel weinig respect voor je medespelers. Op het SA-MP forum is het net zo.

Geplaatst:

Nieuwste versie van je streamer downloaden en je gamemode recompilen.

^

Lees je eigenlijk mijn post wel?

En gooi dat <hackprogramma> er ook maar af.

Ik vind het gewoon niet kunnen dat mensen gewoon schaamteloos screens plaatsen waarop ze tonen dat ze hacken in een multiplayer game. Dat getuigt van heel weinig respect voor je medespelers. Op het SA-MP forum is het net zo.

Oh, Sorry vergeten reactie te plaatsen! (En dat is GEEN stom excuus!) Ehm die server host ik zelf dus IK bepaal ZELF of er gehackt mag worden of niet! Ehm... En ik plaats al die scripts via een website in mijn server... Dus recompilen wordt moeilijk! Maar nu zit ik nog met 1 vraag: Hoe kan ik die objecten nou weer goed zichtbaar maken?

Geplaatst:

Nieuwste streamer downloaden en recompilen met de nieuwste includes. Anders werkt het niet!

Je hebt geen keus.

Ok, ik zal het proberen, alvast bedankt!
Geplaatst:

Nieuwste streamer downloaden en recompilen met de nieuwste includes. Anders werkt het niet!

Je hebt geen keus.

Ok, ik zal het proberen, alvast bedankt!

Het wil maar niet lukkken... ik heb al de nieuwste streamer gedownload... alles netjes geinstalleerd... De stappen PRECIES gevolgd zoals het moet... maar het wil maar niet lukken!!! Ik denk dat ik de strijd er maar bij neerleg...

Maar voordat ik dat doe heb ik nog 1 vraag... hoe zit dat in Server.CFG? Volgens mij moet je daar toch ook de draw distance kunnen veranderen??

:?

Geplaatst:

stream_distance 300.0

Is standaard. Maar ik ga even die streamer testen met objects, want ik gebruik 'm nu enkel voor pickups.

stream_distance 300.0

Is standaard. Maar ik ga even die streamer testen met objects, want ik gebruik 'm nu enkel voor pickups.

Ok bedankt! :)

(P.S: Die streamer die ik gebruik heet F_Streamer... Hoewel ik er geen snars van begrijp :?

Geplaatst:

Ik heb het getest met de streamer plugin en ik heb geen enkel probleem. Ik kan de objecten al van heel ver zien.

Misschien moet je ook maar de > Streamer Plugin < gebruiken. Zorg er wel voor dat je de 0.3b versie download!

33cack4.png

ixb4mu.png

Ik heb het getest met de streamer plugin en ik heb geen enkel probleem. Ik kan de objecten al van heel ver zien.

Misschien moet je ook maar de > Streamer Plugin < gebruiken. Zorg er wel voor dat je de 0.3b versie download!

33cack4.png

ixb4mu.png

Ok, bedankt voor die plugin... Maar ik snap niet wat ik eerst moet doen... :N Nou dat probleem weer... Want diegene heeft het zó ingevuld dat ik er 0,0 procent mee verder kan... wat moet ik nou als eerste doen? En wat daarna?

(En ik heb de Stream distance ook al veel hoger gezet, maar alles blijft gewoon hetzelfde! Heb ik nou te maken met een bug???)

Geplaatst:

De stream distance in je server.cfg is maximum 300. Dit is tevens de limiet van GTA SA.

Als je de streamer.dll gebruikt, gebruik je deze functie:

CreateDynamicObject(objectid, x, y, z, rotx, roty, rotz);

Eventueel kan je ook nog instellen in welke interior of virtual world het object moet verschijnen.

Standaard is dat in elk interior en alle virtual worlds.

Ik kan je overigens deze converter wel aanraden: > ConvertFFS <. Bij output selecteer je dan Incognito's Streamer Plugin.

Geplaatst:

De stream distance in je server.cfg is maximum 300. Dit is tevens de limiet van GTA SA.

Als je de streamer.dll gebruikt, gebruik je deze functie:

CreateDynamicObject(objectid, x, y, z, rotx, roty, rotz);

Eventueel kan je ook nog instellen in welke interior of virtual world het object moet verschijnen.

Standaard is dat in elk interior en alle virtual worlds.

Ik kan je overigens deze converter wel aanraden: > ConvertFFS <. Bij output selecteer je dan Incognito's Streamer Plugin.

Ok, maar ik heb nu een makkelijkere streamer (Vindt ik) xObjects1.2. Ik heb ook al alle objecten al ingesteld, en het compilen ging ook prima, zonder problemen... En mn server aangezet (gta sa mp 0.3B R2) Naar de objecten gegaan... IS HET (...) WEER HETZELFDE! De objecten zijn nu van iets verder al zichtbaar, maar eigenlijk is het nog gewoon hetzelfde! :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...