Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik weet niet wat jij daar nu 'makkelijker' aan vindt, hoor. De syntax van Incognito's Streamer is gewoon juist dezelfde als die van de standaard CreateObject functie. Je moet in ieder geval een streamer gebruiken die al compatibel is met 0.3b. In 0.3b zijn er namelijk wijzigingen aangebracht aan de manier waarop objects gestreamd worden. Een streamer voor 0.3a zal dan ook niet werken. Reageren
Damon_NL Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Ik weet niet wat jij daar nu 'makkelijker' aan vindt, hoor. De syntax van Incognito's Streamer is gewoon juist dezelfde als die van de standaard CreateObject functie. Je moet in ieder geval een streamer gebruiken die al compatibel is met 0.3b. In 0.3b zijn er namelijk wijzigingen aangebracht aan de manier waarop objects gestreamd worden. Een streamer voor 0.3a zal dan ook niet werken. ooooh, dus daar kan het ook door komen! Ik zal gelijk kijken naar een streamer die op 0.3b werkt! Thnx voor de info! (P.S Wat ook nog een handige vraag over ConvertFFS is: Waar slaan ze na het converteren de bestanden op? Bewerkt: 26 augustus 2010 door Damon_NL Reageren
Damon_NL Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Het is me nu wel gelukt, allemaal het nieuwste van het nieuwste Maar... (Altijd een ''maar'' ) Nu zie ik sommige objecten wel... maar andere weer niet! Hier zie je de kip wel... Maar er zouden stunt objecten moet bijstaan... (En vloer natuurlijk ) [Edit: Onderste plaatje]Hier ook: De kip kun je zien, maar waar die auto's staan moet je een hangar kunnen zien... (Als je in het midden staat zie je m' wel, maar dan doorzichtbaar! Bewerkt: 27 augustus 2010 door Damon_NL Reageren
gm_jerry Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Nieuwste versie van je streamer downloaden en je gamemode recompilen. ^ Lees je eigenlijk mijn post wel? En gooi dat <hackprogramma> er ook maar af. Ik vind het gewoon niet kunnen dat mensen gewoon schaamteloos screens plaatsen waarop ze tonen dat ze hacken in een multiplayer game. Dat getuigt van heel weinig respect voor je medespelers. Op het SA-MP forum is het net zo. ja en ik gebruik ook mod sobeit en ik heb er geen probleem mee en ik gebruik het op sa-mp en op mta Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 ja en ik gebruik ook mod sobeit en ik heb er geen probleem mee en ik gebruik het op sa-mp en op mta respectlozer dan dit kan niet , nog gaan zegge dat het goed werkt, dit is bijna promoten. speel gta, speel eerlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.